فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

دانلود خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه تئوری حسابداری 2 
دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی
تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

شامل:

تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

تحقیقات بازار سرمایه، تحقیقات تئوری نمایندگی و تحقیقات رفتاری حسابداری

رابطه بین تحقیقات رفتاری و حسابداری مدیریت

دلایل تحقیقات رفتاری در حسابداری

هدف اصلی تئوری قضاوتی انسانی

مدل عدسی برونزیک

نمونه ای از مدل عدسی

محدودیت های تحقیقات رفتاری حسابداری

تحقیقات گری و اون در مورد حسابداری اجتماعی

هدف اصلی گزارشگری اجتماعی

اصلاح پایندگی

محرک های گزارشگری مسئولیت اجتماعی

دیدگاه قرارداد اجتماعی

دیدگاه مشروعیت سازمانی

چهار استراتژی هر سازمان جهت مشروعیت بخشی

تئوری اقتصاد سیاسی

شباهت و تفاوت تئوری مشروعیت و اقتصادی سیاسی

مفهوم گزارشگری پایندگی

گزارشگری سه جانبه در حسابداری

تجزیه و تحلیل چرخه عمر و چرایی اهمیت آن

اندازه گیری طبیعت

دانلود خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم: دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت


پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم: دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت، در قالب pptx و در 62 اسلاید، قابل ویرایش، شامل نظریه حس گری سازمانی، بوم شناسی جمعیتی سازمان ها، طراحی ساختار و مدیریت سازمان های از بیرون کنترل شونده، نهادینگی جدید در سازمان ها

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم: دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت

پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم دکتر حسین رحمان سرشت
دوران پساتجددگرایی پست مدرنیزم
پاورپوینت خلاصه کتاب دوران پساتجددگرایی پست مدرنیزم تالیف رحمان سرشت
پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت رحمان سرشت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1176 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم: دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت، در قالب pptx و در 62 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

نظریه حس گری سازمانی

بوم شناسی جمعیتی سازمان ها

طراحی ساختار و مدیریت سازمان های از بیرون کنترل شونده

نهادینگی جدید در سازمان ها

شرح و بسط تئوری عاملیت (کارگزاری)

مفهوم تئوری ذی نفعان سازمان و نتایج ضمنی

کاربردها و محدودیت های مقوله پیچیدگی در تئوری و راهبرد سازمان

تئوری های سازمانی در مسیر پساتجدد گرایی

شرح و بسط مفهوم سرمایه اجتماعی و مروری بر الگوهای اندازه گیری

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت " خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم : دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت "  می باشد که در حجم 62 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

 

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری های سازمان و مدیریت از تجددگرایی تا پساتجددگرایی جلد دوم: دوران پساتجددگرایی، پست مدرنیزم تالیف دکتر حسین رحمان سرشت

دانلود پرسشنامه سرمایه اقتصادیDownload the economic capital questionnaire



پرسشنامه سرمایه اقتصادیDownload the economic capital questionnaire

پرسشنامه سرمایه اقتصادی

دانلود پرسشنامه سرمایه اقتصادی

پرسشنامه سرمایه اقتصادی
 سرمایه اقتصادی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پرسشنامه سرمایه اقتصادی

مشخصات « پرسشنامه سرمایه اقتصادی »

روایی و پایایی: ندارد

خرده مقیاس ها: ندارد

تعداد سوال: 10 سوالی

نوع فایل: word

دانلود پرسشنامه سرمایه اقتصادی

دانلود اکسل لیستوفر آرماتوربندی


اکسل لیستوفر آرماتوربندی

فایل اکسل آماده لیستوفر فرمول نویسی شده

دانلود اکسل لیستوفر آرماتوربندی

لیستوفر
آرماتور 
متره
ریزمتره 
شاپ
آرماتوربندی
دسته بندی عمران
فرمت فایل rar
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

فایل اکسل آماده لیستوفر فرمول نویسی شده، تنها با درج تعداد و متراژ میتوانید لیستوفر تهیه کنید.

در فایل قسمت هایی که احتیاج به وارد کردن اطلاعات دارد علامت گذاری شده است.

دانلود اکسل لیستوفر آرماتوربندی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان


پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات104
حجم2336 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

 معرفی شرکت زیمنس

زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی و از قدیمی ترین برندهای صنعتی جهان است. این شرکت 160 سال پیش تأسیس گردید و در سال 2005 قریب به 461 هزار کارمند داشت و فروش آن به 75 میلیون یورو و درآمد خالص آن به 3 میلیون یورو رسید. تجارت این شرکت بر شش حوزه متمرکز شده است : اطلاعات و ارتباطات،، اتوماسیون و کنترل، انرژی، حمل و نقل، دارویی، و خدمات تجاری.

فعالیت های زیمنس

فعالیت های زیمنس تحت تأثیر عوامل گوناگونی می باشد. به عنوان مثال برخی فعالیت ها دارای رویه های زمانبری هستند که امکان دارد تا 10 سال طول بکشند، مانند فعالیت در بخش دارو یا نیروگاه های برق. عوامل اثرگذار دیگر مربوط به هماهنگی و تطابق با استانداردهای برقی گوناگون و تطابق با استانداردهای برقی گوناگون در کشورهای مختلف است. همچنین شرایط بازار مصرفی (مانند صنعت موبایل) نیز از دیگر متغیرهای تأثیرگذار بر زیمنس است. لازم به ذکر است توانایی دیرینه این شرکت عبارت است از توانایی در نوآوری، توجه زیاد به مشتری، حضور جهانی و قدرت مالی. کلینفلد، مدیر آموزش زیمنس، برنامه جدیدی را آغاز نمود که زیمنس واحد نام داشت. هدف برنامه مذکور این بود که واحدهای مختلف زیمنس همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند. به عنوان مثال تحت نظر کلینفلد واحدهای مختلفی از زیمنس برای ایجاد تجهیزات و نرم افزارهای تشخیص بیماری در بیمارستانی در تگزاس با یکدیگر هماکری نمودند.

 

راه حل های جهانی زیمنس

در سال 2004، زیمنس تصمیم گرفت چندین برنامه افزایش اثر بخشی و کارآیی را اجرا نماید. با این برنامه ها، زیمنس واحد بخشی از برنامه سیستم مدیریت زیمنس بود که این برنامه بر نوآوری، رقابت در عرصه جهانی و مشتری محور تمرکز داشت. در پلن سیستم مدیریت زیمنس، زیمنس واحد یک استراتژی جهانی بود تا با تقویت و بهبود همکاری در بین سراسر شرکت های زیر مجموعه زیمنس، نفوذ در بازار را افزایش دهد. با توجه به تمرکز شرکت به پروژه های زیربنایی، زیمنس واحد دانش و مهارت یکپارچه ای را ایجاد نمود. تا راه حل های کامل و جامعی را ارائه نماید و بدین ترتیب فروش در سطح جهانی اجرا گردد.

زیمنس واحد یک برنامه جهانی است و نهادهای محلی می بایستی این برنامه را در بازار خویش اجرا نمایند. در سال 2001 نهادی با نام زیمنس واحد در بازار آمریکا تأسیس گردید. تا به مشتریان راه حل های سفارشی و جامع ارائه نماید. زیمنس واحد علاقه مند به پروژه هایی است که باید از عملیات و توانایی چند شرکت زیر مجموعه زیمنس استفاده نمایند. این نهاد باعث می شود که مشتریان یک طرف حساب داشته باشند. و درگیر تعامل با شرکت های مختلف زیمنس نشوند و بدین ترتیب تجارت با زیمنس را آسان و کارا نماید.

مدیریت دانش در شرکت زیمنس

شرکت زیمنس و دانش سازمانی

زیمنس شرکت آلمانی و چندملیتی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تأسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. زیمنس با ده هزار پروژه و صدها هزار نفر از کارکنان در 7 قاره جهان از جمله قطب جنوب، هر روز در حال خلق دانش است.

در بسیاری از موارد، این دانش، با دانش خاص و محلی کارکنان این شرکت که وظیفه ارائه راهکارهای عملیاتی به نیازهای مشتریان در اقصی نقاط جهان را بر عهده دارند، مرتبط است. در این حالت، دانش مذکور همان دانش ضمنی و مهارت‌های شخصی افراد است؛ به عبارتی همان دانشی که سرمایه انسانی سازمان را شکل می‌دهد. به واسطه فضای کاری دانش محور و به سرعت در حال تغییر امروزی، دانش به طور فزاینده، تبدیل به یک عامل کلیدی و تعیین‌کننده تولید و یکی از مهمترین منابع استراتژیک سازمان شده است و مدیریت و استفاده بهینه از دانش، برای موفقیت سازمانی بسیار مهم و حیاتی تلقی می‌شود.

شرکت زیمنس تلاش زیادی می‌کند تا دانش فردی و سازمانی را در سطح جهانی، خلق کند، به اشتراک بگذارد و در نهایت بکار بگیرد. محدوده این اقدامات صرفا مرزهای شرکت زیمنس نیست، بلکه این اشتراک دانش با شرکا، مشتریان و تمامی ذینفعان نیز انجام می‌شود.

 

جدید در حوزه‌های انرژی، اتوماسیون، مواد، سلامت و بهداشت، اطلاعات و ارتباطات، حمل ونقل و خدمات

فهرست  

معرفی شرکت زیمنس

فعالیت های زیمنس

راه حل های جهانی زیمنس

تاریخچه شرکت زیمنس

بررسی چند محصول شاخص برند زیمنس

چرا زیمنس تبدیل به یکی از برترین برندهای برق صنعتی شده است؟

چشم‌انداز

تحقیق و توسعه

فرهنگ و ارزشهای سازمانی

منابع انسانی

فروش

بنیانگذار

مدیرعامل

آینده

شرکت زیمنس و دانش سازمانی

مدیریت دانش در شرکت زیمنس

تجربه‌ای از زیمنس، زمانی که در ایران بود!

مدیریت دانش در بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی جهان

مدل سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش زیمنس

عناصرکلیدی تأثیرگذاردرمدل KMMM  

R & D در زیمنس:

نوآوری در زیمنس:

زیمنس یک شرکت تکنولوژی محور

“نوآوری باز” در زیمنس:

گستره واحدهای تحقیق و توسعه زیمنس

انواع نوآوری

نوآوری ماژولار در زیمنس   Modular Innovation

نوآوری رادیکال در زیمنس   Radical Innovation

نوآوری معماری در زیمنس   Architectural Innovation

   نوآوری استراتژیک در زیمنس   Strategic Innovation

رادار نوآوری استراتژیک در زیمنس

عوامل موثر برروند نوآوری زیمنس

۲۰ شرکت پیشگام دگرگونی استراتژیک در دهه اخیر-مطالعه موردی شرکت زیمنس

استراتژی بازاریابی زیمنس

  آمیخته  بازاریابی درشرکت زیمنس

زیمنس PESTEL و تجزیه و تحلیل محیطی

تجزیه و تحلیل SWOT زیمنس / ماتریس SWOT

تجزیه و تحلیل پیشرفته SWOT / ماتریس SWOT


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود