فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی


پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم4126 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیگردشگری و توریسم

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی توریسم ورزشی جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

ورزش یک صنعت بزرگ محسوب می شود و یک دلیل برای مسافرت مردم است . چه ورزشکاران تراز اول جهانی به مسابقات المپیک یا رقابتهای جهانی رشته ورزشی خودشان سفر کنند ، چه خانواده ای در تعطیلات آخر هفته یا پسر یا دخترشان برای شرکت به یک رویداد محلی سفر کنند بیش از80 کیلومتر سفر می کنند و تمام شب را در جایی می مانند توریسم محسوب می شوند .

 

 

 

عنوان:
● برنامه ریزی توریسم ورزشی
Sport Tourism Planning
● الگوی برنامه ریزی
● فرایند برنامه ریزی
● مرحله ۱ ـ گسترش توسعه دانش توریسم ورزشی
● توریسم ورزشی چیست ؟
● انواع توریسم ورزشی
● اثرات اقتصادی رویدادهای ورزشی
● ابعاد یک رویداد توریسم ورزشی
● چه کسانی در رویداد درگیر می شوند
● مرحله ۲ ـ ارزیابی ظرفیت جامعه
● نقاط ضعف و قوت جامعه
● سوابق رویداد ورزشی
● رشته های ورزشی با پتانسیل
● فهرست موجودی تسهیلات
● در جهت ساخت چشم انداز برای یک شهر
● فهرست موجودی تسهیلات
● مرحله ۳- تعیین اهداف و خلق یک چشم انداز
● کمک به سازمانهای دیگر در جهت دستیابی به چشم اندازها
● پیمایش چشم انداز
● مرحله ۴- ساخت یک شیوه راهبردی
● شناسایی برنامه های گردشگری ورزشی
● ارزیابی و انتخاب رویداد
● روند انتخاب میزبان
● الگوی ارزیابی اقتصادی گردشگری ورزشی
● وظایف و توسعه سازمانی
● منابع پشتیبانی جهت مدیریت گردشگری ورزشی
● فهرست برنامه عملی گردشگری ورزشی
● فرصتهای گردشگری ورزشی
شما در جامعه خود در کجا فرصتهایی را برای گردشگری ورزشی بیشتر می بینید
● تقویم رویداد ورزشی- بالقوه
● منابع حمایتی
● برنامه عملی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت خلاصه کتاب حقوق اساسی رشته مدیریت دکتر ارسلان ثابت سعیدی

پاورپوینت خلاصه کتاب حقوق اساسی رشته مدیریت دکتر ارسلان ثابت سعیدی

دانلود پاورپوینت کتاب و درس حقوق اساسی - تالیف دکتر ارسلان ثابت سعیدی جهت رشته علوم سیاسی در قالب 70 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات70
حجم345 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب و درس حقوق اساسی - تالیف دکتر ارسلان ثابت سعیدی جهت رشته علوم سیاسی در قالب 70 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

معرفی کتاب حقوق اساسی (رشته مدیریت)
کتاب حقوق اساسی (رشته مدیریت)، نوشته دکتر ارسلان ثابت سعیدی یکی از کتاب‌های تخصصی  برای دانشجویان و پژوهشگران رشته مدیریت است.
این کتاب یکی از کتاب‌های مفید برای ارتقای دانش متخصصان رشته مدیریت است.

 

تعریف دولت:  دولت عبارت است از گروه معینی از مردم که در قلمرو معینی تحت حکومت سازمان یافته بین المللی معینی قرار دارد. 
الف- گروه معیّنی از مردم 
ب- قلمرو 
ج- حکومت 

 

 

 

فهرست مطالب
اهداف کلی
اهداف جزئی 
اهداف رفتاری باب اول: کلیات بخش اول: کلیات حقوقی فصل اول- تعاریف 
فصل دوم: منابع حقوق اساسی 
فصل سوم: تعریف حقوق اساسی و خصوصیات آن
فصل چهارم- اقتصاد و امور مالی 
فصل پنجم: حق حاکمیت و قوای ناشی از آن (اصل 56)
فصل ششم: قوه مقننه
فصل هفتم: شوراها
فصل هشتم: رهبری
فصل نهم: قوه مجریه 
فصل دهم: سیاست خارجی 
فصل یازدهم: قوه قضائیه 
فصل دوازدهم: صدا و سیما 
فصل سیزدهم: شورای عالی امنیت ملی 
فصل چهاردهم: بازنگری در قانون اساسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش


پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش

در این پروژه پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر و جدول و نمودارطبق شرح زیر ارایه شده است 1 مبانی مدلسازی آبخوان‌ها 2 هدف از مدل ریاضی یک سفره آب زیرزمینی 3 انواع مدل ها 4 مدل جعبه سیاه 5 مدل مفهومی 6 مدل ریاضی(تحلیلی و عددی) نمایشگر سیستم 8 رده‌بندی مدلس

دانلود پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش

پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی Groundwater Modeling در 29 اسلاید
مبانی مدلسازی آبخوان ها
هدف از مدل ریاضی یک سفره آب زیرزمینی
انواع مدل آب های زیرزمینی
مدل جعبه سیاه آب های زیرزمینی
مدل مفهومی آب های زیرزمینی
مدل ریاضی تحلیلی و عددی نمایشگر سیستم
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 8863 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

در این پروژه پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر و جدول و نمودارطبق شرح زیر ارایه شده است:

1- مبانی مدلسازی آبخوان‌ها

2- هدف از مدل ریاضی یک سفره آب زیرزمینی

3- انواع مدل ها

4- مدل جعبه سیاه

5- مدل مفهومی

6- مدل ریاضی(تحلیلی و عددی) نمایشگر سیستم

8- رده‌بندی مدلسازی ریاضی

9- شبیه‌سازی سیستم جریان آب زیرزمینی

10- مدلسازی کمی آبخوان

11- معادلات ریاضی حاکم بر رژیم جریان آب زیرزمینی و روش‌های حل آن

12- مراحل مختلف تهیه مدل ریاضی

13- هدف مدلسازی

14- تهیه مدل مفهومی

15- شمای مراحل مدلسازی آب‌های زیرزمینی به روش عددی

16- تولید اطلاعات مورد نیاز مدل در قالب سیستم اطلاعات جغرافیایی

17- انتخاب کد یا برنامه کامپیوتری مناسب بر اساس معادله حاکم

18- کالیبراسیون مدل

19- 1- روش مستقیم یا روش سعی و خطا که نمودار مراحل آن در شکل زیر نشان داده شده است:

2- روش کالیبراسیون خودکار (Automatic Calibration)

20- محدوده شبکه‌بندی شده آبخوان دشت تهران-کرج همراه با موقعیت پیزومترها

21 - میزان تطابق تراز سطح آب مشاهداتی با مقادیر شبیه‌سازی شده در سال آبی

دانلود پاورپوینت مدلسازی آب های زیرزمینی (Groundwater Modeling) در 29 اسلاید کاملا قابل ویرایش

دانلود پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

انگیزه ایجاد دولت الکترونیک در حقیقت ترمیم نحوه ارتباطات بین دولت با شهروندان، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی در همه سطوح است دولت الکترونیک خواهان نگاهی مجدد به دشواری های موجوددر ارائه سرویس های دولتی به شهروندان است دولت الکترونیک سعی در حل مشکلات مشترک بین سازمان های دولتی دارد دولت الکترونیک می کوشد ارتباط خودرابا بخش های خصوصی مستحکم تر کر

دانلود پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

کاستن فاصله بین دولت و شهروند
فاصله بین دولت و شهروند
دولت و شهروند
معماری کلان دولت الکترونیک
سرویس های دولت الکترونیک
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 6774 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 137

•دولت های پیشرفته با دشواری های حساس و جدیدی روبرو هستند. آنها می بایست سرویس های خود را با توجه به افزایش انتظارات شهروندان و مراکز تجاری در سطح کشور و بدون ایجاد هر گونه تنش در سطح جامعه ، حفظ ، و دائماً آنها را ارتقا دهند و بوروکراسی های اداری را تبدیل به سرویس های شهروند- محور و کارآمد کنند ، تا بدین وسیله با سرعت وکیفیتی که در ارائه خدمات خود عرضه    می نمایند ، بتوانند در سطح جهانی و ملی رقابت کنند. •ایجاد دولت الکترونیک ، روشی موفقیت آمیز برای کاستن آن دشواری های بوروکراتیک در کنار  بالا رفتن سطح انتظارات شهروندان بوده و می باشد و به منظور ارائه خدمات دولت الکترونیکی، وجود یک زیر ساخت اطلاعاتی در سطح ملی واجب است و نائل آمدن به اهداف دولت الکترونیک مستلزم در اختیار داشتن بستر انتقالی قابل دسترس برای تمامی شهروندان در سطح کشور است. این بستراطلاعاتی باید داده های مهم و حیاتی را با امنیت کامل و سرعت بالا در میان سازمان ها و شهروندان جا به جا کرده و بتواند به  راحتی   قابلیت های جدید را به  سرویس های موجود خود، بدون آنکه به کیفیت سرویس های موجود لطمه ای وارد شود، اضافه کند.

•انگیزه ایجاد دولت الکترونیک در حقیقت ترمیم نحوه ارتباطات بین دولت با شهروندان، سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی در همه سطوح است. دولت الکترونیک خواهان نگاهی مجدد به    دشواری های موجوددر ارائه سرویس های دولتی به شهروندان است. دولت الکترونیک سعی در حل مشکلات مشترک بین سازمان های دولتی دارد. دولت الکترونیک می کوشد ارتباط خودرابا        بخش های خصوصی مستحکم تر کرده ، و آن را ارتقا بخشد.در سال های اخیر،شاهد فاصله گرفتن خدمات عمومی ارائه شده توسط دولت از سطح انتظارات شهروندان در جامعه هستیم و این فاصله بخصوص در بخش هایی که شهروند در مقام یک مشتری از دولت سرویس می گیرد(همچون بانکداری و سرویس های گمرکی) به وضوح خود را نشان می دهد.دولت ها ،دیگر قادر به حفظ و ارتقا سرویس های خود به روش سنتی جهت برآوردن نیازهای جامعه نمی باشند،مگر اینکه متوسل به ابزارهای جدیدی جهت حفظ کیفیت سرویس های خود در سطح جامعه شوند.دولت الکترونیکی یکی از آن ابزارهایی است که توانسته است در کم کردن فاصله بین شهروندان و دولت نقش بسزایی داشته باشد وشعار خود را در این راستا، برخورداری از سرویس های دولتی با ویژگی هایی چون دسترسی همگانی،عدالت اجتماعی،پاسخگویی و بهره وری در تمامی سطوح می داند.

•در پاسخ به نیاز شهروندان و بطور کلی مشتریان دولت از هر صنفی که باشند،دولت های پیشرفته در سطوح استانی و کشوری خود اقدام به ایجاد دولت های محلی و مرکزی نموده اند که بتوانند به شهروندان خود بهترین سرویس را ارائه دهند.تمامی دولت های استانی در آن کشورها،حداقل،نقشه راه ارائه سرویس های هر چه بهتر و شهروند-محور خود را تدوین کرده اند. •کشورهای مختلف در ارائه راهکارها و سرویس های خود به شهروندانشان،استراتژی های مختلفی را دنبال می نمایند،ولی همه کشورهادر پیاده سازی پروژه دولت الکترونیکی خود،حداقل در دو فاز با هم مشترک هستندکه در ذیل به آنها اشاره می شود. •اولین گام در ایجاد یک دولت الکترونیک،استفاده از فناوری اینترنت و وب جهت اطلاع رسانی به شهروندان به صورت بهتر،و تبادل اطلاعات در ابتدائی ترین سطح،از طریق فرم هایی است که بر روی سایت های دولتی قرار داده می شود.این فاز بسیار ساده و ابتدائی خواهد بود اما برای فازهای بعدی به سرمایه گذاری بیشتر و بکارگیری نیروهای متخصص تری نیاز می باشد.

•فاز دوم در راستای تحقق دولت الکترونیک،حرکت از سوی تبادل اطلاعات ساده و اولیه به سمت تغییر شکل تبادل اطلاعات با دولت و تحول در نحوه پردازش آنها توسط دولت است.این فاز عمدتاً بر روی حذف محدودیت های برقراری ارتباط با دولت متمرکز می شود تا دولت را به دولتی کارآمد و شهروند-گرا تبدیل می کند. دولت در این فاز نه تنها سریعتر و هوشمندانه تر به شهروندان پاسخ       می دهد،بلکه خود نیز،با شهروندان به صورتی متفاوت برخورد خواهد کرد.از مهمترین مزایای این فاز می توان به موارد زیر اشاره داشت: •   ارتباط بهتر بین دولت و آنچه توسط دولت کنترل می شود(محیط تعاملی بهتر). •ارائه خدمات دولتی به شهروندان با هزینه کمتر،بهره وری بهتر و کیفیت بالاتر. •سطح بالاتری از ارتباطات بین شهروندان و دولت بدین صورت که با کمرنگ تر شدن ارتباطات فیزیکی بین آن دو،عملاًسطح اطمینان در تعاملات آنها بالاتر می رود. •بالا بردن ظرفیت دولت در تحلیل و کنترل اطلاعات شهروندان و نتیجتاً ارائه خدمات بهتر با توجه به اطلاعات کسب شده.

معماری کلان دولت الکترونیک

•همان طور که قبلاً هم ذکر شد،اولین گام در تحقق دولت الکترونیکی،کاهش هزینه ها و افزایش سطح رفاه و آسایش شهروندان است.فاز بعدی،تغییر در نحوه برخورد و تعامل دولت و شهروندان و به عبارتی دیگر،دگرگونی در نحوه تعامل آنها است. در انتهای این دو فاز،شهروندان به ابزارهایی مجهز شده اند که توسط آنها می توانند با دولت خود، به صورت هدفمند در بالاترین سطح تعامل نمایند. •در چنین شرایطی،دولت از نظر شهروندان،همچون یک سازمان تک واحدی بزرگ به نظر می رسد.به همین دلیل،برای ارائه چنین سطحی از خدمات،دولت می بایست زیرساخت های مشترک بین     سازمان های مختلف خود را درلایه های اصلی فناوری،برنامه های کاربردی و زیرساخت شبکه ملی ایجاد کند. •به منظور ایجاد شبکه های هوشمند بین سازمان ها و نهادهای دولتی،معماری شبکه باید به صورتی باشد که سه ویژگی انعطاف پذیری ،یکپارچگی و انطباق پذیری را در بر داشته باشد.علاوه بر آن،این شبکه باید مصون و قابل اعتماد باشد.سرویس های زیر ساخت اطلاعاتی بایدبرای تمام شهروندان با سرعت بالا در دسترس باشد و این شبکه از سیستم کنترل ترافیک برخوردار گردد. هوشمندی این شبکه باید در سطح تشخیص نوع داده ها باشد،امنیت کامل داشته و سرویس هایش یکپارچه بوده،یعنی داده،صدا و تصویر یکجا در کنار هم بوده و مدیریت متمرکز داشته باشد(شکل 1-1)

شکل(1-1)ویژگی های سرویس های دولت الکترونیک برروی مسیر اطلاعاتی ملی

دانلود پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند