فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

دانلود آزمون تفکر خلاق تورنس فرم ب

آزمون تفکر خلاق تورنس فرم ب

آزمون تفکر خلاق تورنس فرم ب

دانلود آزمون تفکر خلاق تورنس فرم ب

آزمون تفکر خلاق تورنس فرم ب
آزمون تفکر خلاق
آزمون تورنس
آزمون تفکر خلاق تورنس فرم الف
آزمون تفکر خلاق تورنس فرم B
آزمون تفکر خلاق تورنس فرم A
آزمون تفکر تورنس
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل zip
حجم فایل 8586 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

آزمون تفکر خلاق تورنس یکی از معتبرترین ابزارهای اندازه گیری خلاقیت می باشد که متأسفانه برخی مؤسسات پرسشنامه های خود ساخته و یا پرسشنامه های دیگر را به جای آن عرضه کرده اند.

این آزمون به هیچ عنوان با پرسشنامه ها قابل مقایسه نیست و از بسیاری از خطاهای پرسشنامه ها مصون می باشد.

این آزمون شامل دو بخش تصویری و کلامی می باشد که هر یک دارای دو فرم آ و ب می باشد.

تورنس برای اجرا و نمره گذاری این آزمون ها، دفترچه های راهنمایی را ارائه کرده است.

مطالعه دقیق این راهنما قبل از اجرای آزمون، برای اطمینان از صحت نتایج  ضروری است. در صورت عدم رعایت شرایط مذکور در دفترچه راهنما، نتایج از روایی کافی برخوردار نخواهد بود.

دانلود آزمون تفکر خلاق تورنس فرم ب

دانلود آزمایش اثر پس تصویری روانشناسی تجربی

آزمایش اثر پس تصویری روانشناسی تجربی

گزارش کار آزمایش اثر پس تصویری و توضیحات آزمایش اثر پس تصویری

دانلود آزمایش اثر پس تصویری روانشناسی تجربی

آزمایش اثر پس تصویری روانشناسی تجربی
گزارش کار آزمایش اثر پس تصویری
ازمایش اثر پس تصویری
آزمایش پس تصویری
آزمایش اثر پس تصویری در حرکت
اثر پس تصویری چیست
اثر پس تصویری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 921 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

گزارش کار آزمایش اثر پس تصویری + توضیحات آزمایش اثر پس تصویری

تعداد صفحات:   9

نوع فایل:  word

 

بخشی از متن فایل:

مرحله اول: درک شئ وارسی شده

مرحله دوم: درک شئ آزمونی ومقایسۀ آن با محرک تطبیقی جهت برآورد کردن اثرشئ وارسی شده برروی آن.

الف) وارسی خط کش باریک: چشمان آزمودنی را بستیم واورا وسط دو میزی که ازیکدیگر60ــ50سانتی مترفاصله داشتند نشاندیم.خط کش باریک5/1سانتی را روی میزسمت چپ قرار دادیم. آزمودنی عرض خط کش را بین انگشت شصت وسبابه گرفت وبه مدت 30ثانیه طول آن راطی کرد یعنی عرض خط کش را برآورد کرد. سپس به طورسریع خطکش باریک را با خط کش 4سانتی عوض کردیم ودرحاشیه میز سمت راست محرک تطبیقی را قراردادیم وازآزمودنی خواستیم با طی کردن طول خط کش 4سانتی هرچه سریعتر روی محرک تطبیقی عرضی را پیدا کند که 4سانت باشد.آزمودنی 5 سانتی متررا نشان داد.بنابراین می توان نتیجه گرفت که  درک خط کش 5/1 سانتی، درک خط کش4سانتی را تحت تأثیرقرارداده وموجب جابجایی تصویرخط کش 4سانتی می شود یعنی خط کش 4سانتی عریض ترازآنچه هست برآورد می شود.

دانلود آزمایش اثر پس تصویری روانشناسی تجربی

دانلود دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

دانلود دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

Introduction 
Flow Chart Of Major Operation  فلوچارت اقدامات اصلی
Cold To Extended Idle  از حالت سرد به توقف طولانی
Extended Idle To Idle توقف طولانی به توقف موقت
Idle To Operating توقف موقت به کار
Operating To Idle حالت کار به توقف موقت
Idle To Extended Idle توقف موقت به توقف طولانی
از حالت توقف طولانی به دمای محیط  Extended Idle
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2652 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107

 

-Introduction - مقدمه

-Flow Chart Of Major Operation - فلوچارت اقدامات اصلی

 Cold To Extended Idle  از حالت سرد به توقف طولانی

 Extended Idle To Idle  توقف طولانی به توقف موقت

 Idle To Operating  توقف موقت به کار

 Operating To Idle  حالت کار به توقف موقت

 Idle To Extended Idle  توقف موقت به توقف طولانی

 از حالت توقف طولانی به دمای محیط  Extended Idle To Cold

 Furnace Filling  پر کردن کوره

 Emptying Furnace  تخلیه کوره

 System Purging With Compressor  پرج کردن سیستم توسط کمپرسور

 System Purging Without Compressor  پرج کردن سیستم بدون کمپرسور

- Detailed Start-up Procedure - جزئیات روش راه اندازی

 Machinery Cooling Water System  سیستم آب خنک کننده ماشینری

 Instrument Air System  سیستم هوای ابزار دقیق

 

 Process Water System  سیستم آب فرایند

 Ejector Stack Fan  فن دود کش

 Main Air Blower  بلوور هوای اصلی

 Reformer Purging  پرچ کردن ریفورمر

 Auxiliary Air Blower And Auxiliary Burner  فن هوای فرعی و مشعل فرعی

 افزایش دمای ریفورمر  Reformer Heat Up

 Seal Gas System  سیستم گاز خنثی

 Purge Gas Compressor/Dryer  پرچ گس کمپرسور- درایر

 System Pressurizing  فشار گیری سیستم

 Process Gas Compressor  پروسس گس کمپرسور

 HBI/Offgrade Dust Collection System  سیستم غبارگیر کوره

 Day Bin Dust Collection System  سیستم غبار گیر دی بین

 Oxide Material Handling System  سیستم حمل مواد گندله

 Product Material Handling System  سیستم حمل مواد محصول

 PDC Wiper Bar And Burden Feeder PDC  کلوخه شکن و وایپر بار

 Main Burner  مشعل اصلی

 Initiate Process Gas Flow  شروع جریان گاز فرایند

 Process Natural Gas AdditionOxide Start  فرایند تزریق گاز طبیعی کوره با گندله

 

 Process Natural Gas Addition Met Start  فرایند تزریق گاز طبیعی کوره با اسفنجی

 Process Natural Gas Addition To Furnace  تزریق گاز طبیعی به کوره

- Field Operational Practices - شیوه های عملیاتی میدانی

 Furnace  کوره

 Metallization Control  کنترل متالیزاسیونA

 Carbon Control  کنترل کربنB

 Gas Distribution  توزیع گازC

 Bridging Detection And Correction  تشخیص و اصلاح پل زدگی هاD

 Clustering  کلوخه شدنE

 Burden Feeder Operation  عملکرد کلوخه شکنF

 Gاز دست دادن آب بندی بالا و پایین  Loss Of Top/Bottom Seal

 Routine Inspection Procedure  روش های بازرسی روزانه – کورهH

 Reformer  ریفورمر

 Catalyst Protection  محافظت کاتالیستA

 Routine Inspection Procedure  روش های های بازرسی روزانه – ریفورمرB

 PROCESS AND EQUIPMENT  فرایند و تجهیزات

 

 Data Collection  جمع آوری اطلاعاتA

 Laboratory Data  اطلاعات آزمایشگاهیB

 Daily Operating Instructions  دستوالعمل های روزانهC

 Repair/Maintenance Procedure  شیوه تعمیرات و نگهداری فرایندD

 Routine Inspection Procedure  روش بازرسی روزانه فرایندE

 Refractory Dry-Out Procedure  شیوه خشک نمودن نسوز

- Trouble Shooting - بر طرف کردن مشکلات

- Process Safety - ایمنی فرایند

 Objective  اهداف ایمنی

 Process Safety Procedure  اقدامات ایمنی فرایند

 Reformer  ریفورمرA

 Isolating Defective Tube  ایزوله کردن تیوب های معیوب

 Replacement Of Reformer Tube  جایگزین نمودن تیوب ریفورمر

 Replacement Of Reformer Tube Hose  جایگزینی شیلنگ فلکسیبل تیوب ریفورمر

 Shaft Furnace  کوره احیاB

 Maintaining Furnace Pressure  حفظ فشار کوره

 

 از دست دادن آب بندی پایین کوره  Loss Of Bottom Seal

 از دست دادن آب بندی بالای کوره  Loss Of Top Seal

 Cنشتی های گاز  Gas Leak

 Compressor Replacement Or Isolation  جداسازی یا تعویض کمپرسورD

 Entering Closed Vessel  وارد شدن به مخزن بستهE

 Power Failure  قطع برقF

 توصیه هایی در رابطه با روش های ایمنی 

دانلود دستورالعمل راه اندازی یک واحد احیا مستقیم

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات104
حجم2336 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

 معرفی شرکت زیمنس

زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی و از قدیمی ترین برندهای صنعتی جهان است. این شرکت 160 سال پیش تأسیس گردید و در سال 2005 قریب به 461 هزار کارمند داشت و فروش آن به 75 میلیون یورو و درآمد خالص آن به 3 میلیون یورو رسید. تجارت این شرکت بر شش حوزه متمرکز شده است : اطلاعات و ارتباطات،، اتوماسیون و کنترل، انرژی، حمل و نقل، دارویی، و خدمات تجاری.

فعالیت های زیمنس

فعالیت های زیمنس تحت تأثیر عوامل گوناگونی می باشد. به عنوان مثال برخی فعالیت ها دارای رویه های زمانبری هستند که امکان دارد تا 10 سال طول بکشند، مانند فعالیت در بخش دارو یا نیروگاه های برق. عوامل اثرگذار دیگر مربوط به هماهنگی و تطابق با استانداردهای برقی گوناگون و تطابق با استانداردهای برقی گوناگون در کشورهای مختلف است. همچنین شرایط بازار مصرفی (مانند صنعت موبایل) نیز از دیگر متغیرهای تأثیرگذار بر زیمنس است. لازم به ذکر است توانایی دیرینه این شرکت عبارت است از توانایی در نوآوری، توجه زیاد به مشتری، حضور جهانی و قدرت مالی. کلینفلد، مدیر آموزش زیمنس، برنامه جدیدی را آغاز نمود که زیمنس واحد نام داشت. هدف برنامه مذکور این بود که واحدهای مختلف زیمنس همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند. به عنوان مثال تحت نظر کلینفلد واحدهای مختلفی از زیمنس برای ایجاد تجهیزات و نرم افزارهای تشخیص بیماری در بیمارستانی در تگزاس با یکدیگر هماکری نمودند.

 

راه حل های جهانی زیمنس

در سال 2004، زیمنس تصمیم گرفت چندین برنامه افزایش اثر بخشی و کارآیی را اجرا نماید. با این برنامه ها، زیمنس واحد بخشی از برنامه سیستم مدیریت زیمنس بود که این برنامه بر نوآوری، رقابت در عرصه جهانی و مشتری محور تمرکز داشت. در پلن سیستم مدیریت زیمنس، زیمنس واحد یک استراتژی جهانی بود تا با تقویت و بهبود همکاری در بین سراسر شرکت های زیر مجموعه زیمنس، نفوذ در بازار را افزایش دهد. با توجه به تمرکز شرکت به پروژه های زیربنایی، زیمنس واحد دانش و مهارت یکپارچه ای را ایجاد نمود. تا راه حل های کامل و جامعی را ارائه نماید و بدین ترتیب فروش در سطح جهانی اجرا گردد.

زیمنس واحد یک برنامه جهانی است و نهادهای محلی می بایستی این برنامه را در بازار خویش اجرا نمایند. در سال 2001 نهادی با نام زیمنس واحد در بازار آمریکا تأسیس گردید. تا به مشتریان راه حل های سفارشی و جامع ارائه نماید. زیمنس واحد علاقه مند به پروژه هایی است که باید از عملیات و توانایی چند شرکت زیر مجموعه زیمنس استفاده نمایند. این نهاد باعث می شود که مشتریان یک طرف حساب داشته باشند. و درگیر تعامل با شرکت های مختلف زیمنس نشوند و بدین ترتیب تجارت با زیمنس را آسان و کارا نماید.

مدیریت دانش در شرکت زیمنس

شرکت زیمنس و دانش سازمانی

زیمنس شرکت آلمانی و چندملیتی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تأسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. زیمنس با ده هزار پروژه و صدها هزار نفر از کارکنان در 7 قاره جهان از جمله قطب جنوب، هر روز در حال خلق دانش است.

در بسیاری از موارد، این دانش، با دانش خاص و محلی کارکنان این شرکت که وظیفه ارائه راهکارهای عملیاتی به نیازهای مشتریان در اقصی نقاط جهان را بر عهده دارند، مرتبط است. در این حالت، دانش مذکور همان دانش ضمنی و مهارت‌های شخصی افراد است؛ به عبارتی همان دانشی که سرمایه انسانی سازمان را شکل می‌دهد. به واسطه فضای کاری دانش محور و به سرعت در حال تغییر امروزی، دانش به طور فزاینده، تبدیل به یک عامل کلیدی و تعیین‌کننده تولید و یکی از مهمترین منابع استراتژیک سازمان شده است و مدیریت و استفاده بهینه از دانش، برای موفقیت سازمانی بسیار مهم و حیاتی تلقی می‌شود.

شرکت زیمنس تلاش زیادی می‌کند تا دانش فردی و سازمانی را در سطح جهانی، خلق کند، به اشتراک بگذارد و در نهایت بکار بگیرد. محدوده این اقدامات صرفا مرزهای شرکت زیمنس نیست، بلکه این اشتراک دانش با شرکا، مشتریان و تمامی ذینفعان نیز انجام می‌شود.

 

جدید در حوزه‌های انرژی، اتوماسیون، مواد، سلامت و بهداشت، اطلاعات و ارتباطات، حمل ونقل و خدمات

فهرست  

معرفی شرکت زیمنس

فعالیت های زیمنس

راه حل های جهانی زیمنس

تاریخچه شرکت زیمنس

بررسی چند محصول شاخص برند زیمنس

چرا زیمنس تبدیل به یکی از برترین برندهای برق صنعتی شده است؟

چشم‌انداز

تحقیق و توسعه

فرهنگ و ارزشهای سازمانی

منابع انسانی

فروش

بنیانگذار

مدیرعامل

آینده

شرکت زیمنس و دانش سازمانی

مدیریت دانش در شرکت زیمنس

تجربه‌ای از زیمنس، زمانی که در ایران بود!

مدیریت دانش در بزرگترین شرکت تولیدی صنعتی جهان

مدل سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش زیمنس

عناصرکلیدی تأثیرگذاردرمدل KMMM  

R & D در زیمنس:

نوآوری در زیمنس:

زیمنس یک شرکت تکنولوژی محور

“نوآوری باز” در زیمنس:

گستره واحدهای تحقیق و توسعه زیمنس

انواع نوآوری

نوآوری ماژولار در زیمنس   Modular Innovation

نوآوری رادیکال در زیمنس   Radical Innovation

نوآوری معماری در زیمنس   Architectural Innovation

   نوآوری استراتژیک در زیمنس   Strategic Innovation

رادار نوآوری استراتژیک در زیمنس

عوامل موثر برروند نوآوری زیمنس

۲۰ شرکت پیشگام دگرگونی استراتژیک در دهه اخیر-مطالعه موردی شرکت زیمنس

استراتژی بازاریابی زیمنس

  آمیخته  بازاریابی درشرکت زیمنس

زیمنس PESTEL و تجزیه و تحلیل محیطی

تجزیه و تحلیل SWOT زیمنس / ماتریس SWOT

تجزیه و تحلیل پیشرفته SWOT / ماتریس SWOT


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود