فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

دانلود گزارش کاربینی رشته حسابداری - دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری


دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

نمونه فرم تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

گزارش کاربینی رشته حسابداری در شرکت هواپیمایی

 
قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی
 
 
تعداد صفحات: 20
 
فرمت فایل: word قابل ویرایش
 
 

گزارش کاربینی شامل:

  • جدول عنوان شغل و مشخصات کاربین
  • جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
  • توصیف محیط واقعی کار
  • عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
  • وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
  • سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
  • توصیف فرآیند انجام کار
  • تشریح جریان فرآیند کار:
  • ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:
  • محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
  • نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها:
  • توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
  • ویژگی‌های جسمانی:
  • ویژگی‌های مهارتی:
  • استعداد های مورد نیاز:
  • توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
  • سختی و پیچیدگی کار:
  • نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
  • نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
  • نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
  • وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
  • تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
  • ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر
 
 
 

دانلود گزارش کاربینی رشته حسابداری - دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری

دانلود پاورپوینت برآورد تقاضا (ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)

پاورپوینت برآورد تقاضا (ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)

دانلود پاورپوینت با موضوع برآورد تقاضا ( ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، روشهای متداول برای برآورد تقاضا، مصاحبه با مصرف کننده، روش آزمایشی بازارع برآورد آماری تابع تقاضا (تحلیل رگرسیون)، مشخص کردن فرم تابع تقاضا، شکل تابع تقاضا، جمع آوری داده ها، متغیر مجازی

دانلود پاورپوینت برآورد تقاضا (ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)

پاورپوینت برآورد تقاضا
برآورد تقاضا
تحقیق برآورد تقاضا
بررسی برآورد تقاضا
پاورپوینت اقتصاد مدیریت
تحلیل برآورد تقاضا
روشهای متداول برای برآورد تقاضا
برآورد آماری تابع تقاضا 
مشخص کردن فرم تابع تقاضا
شکل تابع تقاضا
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1777 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

دانلود پاورپوینت با موضوع برآورد تقاضا ( ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

روشهای متداول برای برآورد تقاضا

مصاحبه با مصرف کننده

روش آزمایشی بازار

برآورد آماری تابع تقاضا (تحلیل رگرسیون)

مشخص کردن فرم تابع تقاضا

شکل تابع تقاضا

جمع آوری داده ها

متغیر مجازی

 

قسمتی از متن:

تقاضا برای کالاهای تولیدی نقش مهمی را در بسیاری از تصمیمات تجاری ایفا می کند.برای استفاده از روابط حاکم بر تقاضا، ناگزیز به برآورد شکل ساختاری و ضرایب تابع تقاضا هستیم. مشخص کردن ساختار و ضرایب تابع تقاضا را اصطلاحاً برآورد تقاضا می گویند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برآورد تقاضا " می باشد که در حجم 18 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت برآورد تقاضا (ویژه ارائه کلاسی درس اقتصاد مدیریت)

دانلود جزوه راهنمای طراحی معماری، آزمون نظام مهندسی وِیژه اسفندماه 95


جزوه راهنمای طراحی معماری، آزمون نظام مهندسی وِیژه اسفندماه 95

جزوه راهنمای طراحی معماری آزمون نظام مهندسی وِیژه اسفندماه 95

دانلود جزوه راهنمای طراحی معماری، آزمون نظام مهندسی وِیژه اسفندماه 95

جزوه راهنمای طراحی معماری
آزمون طراحی نظام مهندسی
ضوابط طراحی آزمون نظام مهندسی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 8026 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

جزوه راهنمای طراحی معماری، آزمون نظام مهندسی وِیژه اسفندماه 95

این جزوه در قالب PDF و بیش از 80 صفحه می باشد که به کوشش اساتید برجسته معماری (دکتر میرزا محمدی و .... ) تهیه و تنظیم شده است.

مهندسین عزیزی که می خوان در این آزمون شرکت کنند با صرف کمترین هزینه و وقت خودشون میتونند بهترین جزوه ی حاضر و مخصوص این آزمون رو تهیه کنند.

جزوه فوق شامل

تعاریف کلی(کابری..بلوکها ... سطح اشتغال ... تراکم.... زیربنا ... بهترین زوایای نورگیری و.....)

روش طراحی (روش محدود و غیرمحدود)

انواع فضاهای مسکونی ( نگهبانی .. سرایداری ... انباری ... پارکینگ ... پذیرایی و نشیمن و خوابها.. سرویس ها؛ حمام ها.. فضای مخصوص معلولین ... لابی ها .... فضای مخصوص بازی کودکان ... موتورخانه و فضای خالی جلوی درب موتورخانه و.....)

کاربری های تا 5 طبقه روی پیلوت

مساحت واحدهای آپارتمانی

نحوه آنالیز کردن سوال آزمون در سر جلسه

فرمول محاسبه تعداد پله ها و ارتفاع آنها

آرایش پارکینگ مناسب

نحوه محاسبه رمپ و بهترین مکان مناسب انتخاب رمپ

نکات مهم در مورد ایوان تراس و بالکن

نکات مهم طراحی معماری

طراحی در انواع زمین های شمالی . جنوبی. شرقی و غربی

انواع درزها (درز انقصاع و انبساط)

طراحی در انواع اقلیم

نورگیرها و ضوابط طراحی آنها

ضوابط طراحی کمکهای اولیه و ..... مسایل مربوط به ایمنی

پله فرار و ضوابط طراحی آن

نمونه سوالات و جواب چندین سال (از سال 90 تا 95)

 

مهندسین عزیزی که میخواهید در این آزمون موفق باشید حتما به این جزوه احتیاج پیدا خواهید کرد. پس اگه براتون مهمه حتما این جزوه رو تهیه بفرمایید.

دوستان عزیزی که این پکیج رو تهیه کردن در صورت عدم رضایت با شماره موبایل 09128574968 (جمال زاده) تماس بگیرن.

 

دانلود جزوه راهنمای طراحی معماری، آزمون نظام مهندسی وِیژه اسفندماه 95

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت شغلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت شغلی 61 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت شغلی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل
تعداد صفحات61
حجم209 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات کامل

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس امنیت شغلی نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی می باشد. احساس امنیت شغلی پدیده ای ذهنی است، یعنی احساس و ادراک فرد است که امنیت شغلی را برای او رقم می زند. گاهی ممکن است در محیط کاری، عوامل تهدید کننده ای وجود نداشته باشد، اما فرد احساس خطر کند یا عوامل تهدید کننده ای وجود داشته باشد، ولی فرد احساس خطر نکند) مهر و پوک، 2006،26) .نتیجه تحقیقات نشان  می دهد که کسانی که از دست دادن شغل خود را پیش بینی، و یا به عبارتی احساس می کنند که شغل خود را از دست خواهد داد، درمقایسه با زمانی که واقعاً شغلشان را از دست  می دهند، تحت فشار روانی بیشتری قرار دارند(سای، ترام و اوهارا،2006:462). 

   در جوامع امروزی هر فردی نیازمند داشتند یک شغل می باشد تا بتواند به سازمان اجتماعی تکیه کرده و در جامعه جایگاهی داشته باشد. صرف نظر از اینکه شغل افراد چه باشد، آنان در شغل خود با شرایط متفاوتی روبرو هستند که احساسات متفاوتی در افراد ایجاد می کند. ممکن است شخص در محیط کار احساس آرامش داشته باشد و نسبت به آینده شغلی خود مطمئن باشد و یا ممکن است احساس از دست دادن شغل یا انتقال به یک رتبه پایین تر در سازمان در او ایجاد عدم امنیت نماید.

  نیاز به امنیت از جمله مسائلی است که همواره ذهن آدمی را بخود مشغول نموده است، نیاز به ایمنی و امنیت واقعی، میل ادمی در خصوص حفظ وضع موجود و اطمینان نسبت به ثبات وقایع و روند تحولات در آینده است. نیاز به حفظ موقعیت شغلی و یا به تعبیری امنیت شغلی که یکی از نیازهای ایمنی بشر محسوب می گردد بین تمامی افراد سازمانها در دنیا، در حد معقولی نیازی محسوس و یکسان  می باشد، اما آنچه در این زمینه بین جوامع تفاوتهایی را به وجود می آورد، انتظار کارکنان کشورهای مختلف از امنیت شغلی و تفسیری است که از حد معقول امنیت در فرهنگهای مختلف به عمل می آید. اطمینان فرد به آینده شغلی خود و عدم نگرانی از برکناری از شغل؛ بسیاری از تنش ها،و اضطرابهای روانی کارکنان را کاسته وآنان را برای تحقق اهداف سازمان مهیا تر می سازد.

    

فهرست مطالب

تعریف نظری و مفهومی احساس امنیت شغلی

تعریف عملیاتی احساس امنیت شغلی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش احساس امنیت شغلی

مقدمه    6
1-2- بخش اول- امنیت شغلی    7
1-1-2مقدمه    7
3-1-2 جایگاه امنیت شغلی در تئوریهای مدیریت    11
1-3-1-2 تئوری کلاسیک و امنیت شغلی    11
2-3-1-2 تئوری نئوکلاسیک و امنیت شغلی    11
3-3-1-2 عوامل مؤثر بر امنیت شغلی (دیدگاه های جدید)    13
1-4-1-2 رضایت مادی (حقوق و دستمزد)    16
2-4-1-2 عاطفی بودن محیط کار    18
3-4-1-2  ثبات شغلی    20
تعریف ثبات شغلی    20
4-4-1-2  امکان بروز خلاقیت در شغل    21
تعاریف خلاقیت    21
5-1- 2 عوامل موثر بر امنیت شغلی    23
2-5-1-2 عوامل شغلی    25
7-1-2 عدم امنیت شغلی و پیامدهای آن    27
- مبانی پژوهشی    31
2-Klein    37
جمع بندی    37
نام مولفه ها    38
1-ثبات شغلی    38
2- امکان بروز خلاقیت در شغل    38
3-عاطفی بودن محیط کار    38
4-رضایت مادی    38
5-وجود نظام های فعال و رسیدگی به شکایات کارکنان و دفاع از آن ها    38
چارچوب مفهومی پژوهش    38
1- تعهد عاطفی    38
2- تعهد مستمر    38
3- تعهد هنجاری    38
استرس شغلی    38
نام مولفه    38
1- نگرش به مهارت    38
2- قدرت تصمیم گیری    38
3- کنترل وظایف    38
4- فشار کاری و زمانی    38
5- ابهام نقش    38
6- عدم امنیت شغلی    38
7- کمبود ارزش    38
8- حمایت اجتماعی مدیر    38
منابع    40


 


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان


پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

دانلود پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان با فرمت pptxو 114 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات114
حجم745 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

 

پاورپوینت ؛استراتژی بازاریابی شرکت بوش آلمان برند برترو امپراتوری لوازم خانگی در جهان

 

شرکت بوش در تجهیزات برقی و مهندسی تخصص دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان تجهیزات خودکار است. آنچه که کسب و کارهای وابسته به این گروه را سر پا نگه داشته است، خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات همراه با اینترنت اشیاء و اتوماسیون در سراسر صنایع مختلف است.

بوش از ترکیبی از راهبردهای دسته‌بندی جغرافیایی، جمعیت‌شناسی و روانشناسی استفاده می‌کند. راهبرد بازاریابی این شرکت از سایر شرکت‌ها متمایز است. بوش از ترکیبی از راهبرد موقعیت‌یابی مبتنی بر ارزش و مزیت کاربری استفاده می‌کند.

این شرکت در بخش‌های کسب و کار از قبیل راهکارهای حرکتی، راهکارهای صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز فعالیت دارد. بخش راهکار حرکتی شرکت ۶۰ درصد از کل فروش را به اختصاص داده است در حالیکه فناوری صنعتی، اجناس مصرف‌کننده و فناوری انرژی و ساخت و ساز به ترتیب ۹%، ۲۴% و ۷% از کل فروش را دارند.

بازاری که شرکت بوش در آن فعالیت دارد پر از محصولات تقلبی و تولیدکنندگان مختلف است. بازاریاب‌های فروش، تامین‌کنندگان / تولیدکنندگان کوچک و بازارهای خاکستری نیز وجود دارند که روی فعالیت بازیکنان در صنعت تاثیر می‌گذارند.

عملکرد شرکت‌هایی که در صنعت تجهیزات برقی فعالیت می‌کنند به عوامل متنوعی از قبیل دسترسی به زیرساخت، شبکه، هزینه نیروی کار، مقررات دولتی، دسترسی به تامین‌کننده و قدرت چانه‌زنی بستگی دارد.

تجزیه و تحلیل مشتری در راهبرد بازاریابی شرکت بوش در بخش‌های محصولات مختلف فعالیت دارد. بنابراین گروه‌های مشتری آن از خرده‌فروشان و نیز گروه‌ مشتری بی‌۲بی تشکیل شده اند.

مشتریان خرده‌فروشی در گروه سنی ۲۰ تا ۴۵ سال هستند و اغلب درآمد آنها بالا و متوسط رو به بالا است که اکثر آنها اجناس مصرف‌کننده می‌خرند در حالیکه گروه مشتری بی۲بی از شرکت‌های خودروسازی، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان تشکیل می‌شود.

از راهبردهای فروش شرکت بوش و راهکارهای آن برای افزایش فروش و بالا بردن ارزش سهام این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عرضه محصولات متنوع: معاملات کاری در محصولات اصلی از قبیل ترمز، فرمان، لوازم برقی، خودرو برقی، موتور استارتر و سیستم‌های فرمان؛ سیستم‌های سوختی، ژنراتورها، محصولات صنعتی، فناوری بسته بندی و اجناس مصرف‌کننده؛ و لوازم خانگی، ابزارهای برقی، سیستم‌های امنیتی، محصولات ساخت و ساز و غیره.

شبکه قدرتمند شرکت‌های وابسته: ایجاد محصولات با کمک شرکت‌های وابسته در کشورهای مختلف به این شرکت کمک می‌کند تا در بین رقبا بتواند جایگاه خود را حفظ کرده و در سطح جهانی فعالیت کند. بوش در کشور آلمان ۱۳۳٫۹۷۴ شرکت وابسته، در اروپا ۱۰۲۶۸۰ شرکت، در آمریکا ۴۲۶۲۷ و در آسیا و سایر کشورها ۱۱۰۰۰۰ شرکت وابسته دارد.

استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

130 سال پیش رابرت بوش و تیم همکارانش کارگاه مهندسی الکتریکی خود را در اشتوتگارت تاسیس کردند و این آغاز راهی بود که منجر به حضور یکی از برندهای معتبر لوازم برقی خانگی در سطح جهان شد، که کیفیت و نوآوری مشخصه بارز محصولات آن است.

ضمن اینکه تنوع و گرایش به سمت جهانی شدن، از فاکتورهای مهم استراتژی برند بوش برای تبدیل شدن به یک نام تجاری جهانی بوده است. خدمات کارآمد به مشتریان، انتخاب دقیق کارمندان، حضور مناسب در دنیای دیجیتال نیز از دیگر موارد موفقیت برند بوش در روند جهانی شدن بوده است.

در حال حاضر برند نام‌آشنای بوش بر روی بسیاری از لوازم‌خانگی دیده می‌شود. اجاق‌گاز، ماشین لباس‌شویی، مایکروفر و… ازجمله محصولات پرطرفدار این برند به شمار می‌روند، ضمن اینکه حضور گسترده این برند در صنعت خودروسازی و ارائه لوازم مربوط به وسایل نقلیه، همچنین لوازم صوتی و تصویری نیز از دیگر زمینه‌های مهم تولیدات این برند است.

در این گزارش تلاش می‌کنیم استراتژی‌های برند بوش را در راه جهانی شدن نام تجاری آن روشن کنیم.

 نوآوری برای زندگی است

یکی از شعارهای اصلی برند بوش در زمینه تولیدات خود این است که نوآوری و خلاقیت برای بهبود روند زندگی است و بر همین اساس قدرت خلاقانه این گروه تولیدی نیز بر فناوری متمرکز شده است. استفاده از تکنولوژی‌های جدید و کاربردی که محصولات این برند را متمایزتر می‌کند و توجه مصرف‌کنندگان جهانی را به سوی آن جلب می‌کند، مطابق با شعار اصلی این نام تجاری پیش می‌روند.

قدرت در نوآوری در کنار دو فاکتور مهم تمرکز بر تنوع محصولات و حضور جهانی باعث شده تیم کارکنان این کمپانی اهداف اساسی گروه تولیدی خود را بشناسند و در راستای آن حرکت کنند. محصولات متنوع برند بوش که در اکثر نقاط جهان شناخته‌شده هستند، دلیل محکمی بر موفقیت این برند در دستیابی به اهداف اساسی آن است.

تاکید بر نوآوری باعث سرمایه‌گذاری درازمدت برند بوش در زمینه توسعه و تحقیق بوده که به طور مداوم در دستور کار تیم تحقیقاتی این شرکت قرار گرفته است.

 فروش کارآمد و خدمات به مشتریان

برند جهانی بوش اهمیت زیادی به رضایت مشتری داده و مشتری‌مداری را شعار خود قرار داده است. این برند معتبر به جای اینکه به مشتریان خاص خود وابسته باشد، سعی دارد از طریق ارائه خدمات مناسب و کافی به مصرف‌کنندگان، مشتریان عام جهانی برای خود پیدا کند و به فروشی کارآمد در این زمینه دست یابد. بر این اساس با شناختن بازارهای جهانی مانند آسیا و آمریکا مصرف‌کنندگان همیشگی خود را پیدا می‌کند. داشتن برنامه‌های بلندمدت و صداقت در زمینه ارائه محصولات نیز ازجمله استراتژی‌های مهم این برند در راستای خدمت به مشتریان است.

 اتومبیل امن‌تر، پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر

ازجمله محصولات موفقی که کمپانی بوش ارائه کرده، تولیدات مربوط به قطعات خودرو است که کیفیت و کارآمدی آن‌ها برای مصرف‌کنندگان ثابت‌ شده است. ازجمله اقدامات استراتژیک برند بوش در زمینه تبلیغات محصولات مربوط به خودرو، فرایندی است که طی 30 سال اجرا شده و به برنامه «3معروف است.

این سه «S» نشان‌دهنده سه شعار تجاری این برند است که با حرف «س» (به زبان آلمانی) آغاز می‌شوند. امن‌تر، پاک‌تر و اقتصادی‌تر، عنوان این سه شعار اصلی است که برای محصولات مربوط به اتومبیل برند بوش انتخاب شده و توانسته است سهم قابل‌توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. خصوصا شعار پاک‌تر اشاره به استفاده از فناوری‌های سبز در تولیدات این برند دارد که به‌خودی‌خود می‌تواند شعار تبلیغاتی مهمی محسوب شود.

 اهمیت دادن به نقش همه کارمندان

«چیزهایی هست که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم و چیزهایی نیز هست که ما قدرت انجام آن‌ها را نداریم، زیرا فاقد توانایی و زمان لازم هستیم؛ اما نکته اصلی این است که بتوانیم مردمی را پیدا کنیم که برای ما کار انجام دهند.» این سخن رابرت بوش است که در راستای اهمیت دادن به استخدام کارکنان خود گفته است.

داشتن کارکنان درستکار در مکان‌های مناسب یکی از استراتژی‌های مهمی است که برند بوش آن را دنبال می‌کند. ترویج اعتماد، خلاقیت و تفکر نوآورانه آن چیزی است که این کمپانی در کارمندان خود به وجود می‌آورد و در کنار آن، فراهم کردن یک فضای مناسب کاری نیز ازجمله اقدامات این شرکت برای عملکرد خوب کارمندانش است.

پشتیبانی مداوم و نظارت بر کار کارکنان در راستای همین هدف انجام می‌شود. همچنین این کمپانی به منظور بررسی عملکرد یک‌ساله شرکت به صورت سالانه اقدام به برگزاری جلساتی بین کارمندان و سرپرست‌ها می‌کند تا طی آن پروژه‌های انجام‌شده و میزان دسترسی به آن‌ها مورد دقت و بازبینی قرار بگیرند.

همچنین برگزاری جلساتی هر دو یا سه سال یک‌بار از دیگر اقدامات برند بوش برای شناخت بهتر کارمندان و ارتقای آن‌هاست. در این جلسات کارمندان می‌توانند اهداف و ایده‌های خود را با مدیران ارشد شرکت در میان بگذارند و از این منظر نیز نقاط قوت آن‌ها شناخته می‌شود.

 فیس‌بوک ابزاری تبلیغاتی در دست برند بوش

حضور برند بوش در رسانه‌های اجتماعی نیز تامل‌برانگیز است. این شرکت با ارزیابی که از برخورد کاربران اجتماعی خود دارد، به استراتژی‌های بازاریابی خود جهت می‌دهد. برای مثال صفحه اجتماعی فیس‌بوک، یکی از انتخاب‌های این برند، جهت انجام فعالیت‌های تبلیغات اینترنتی است.

همچنین وب‌سایت اصلی این کمپانی نیز یکی دیگر از ابزارهای اینترنتی این برند است. طبق آمارهای گرفته‌شده، در سال 2011 وب‌سایت این شرکت 46 هزار بازدیدکننده داشت و 3500 نفر نیز در آن ثبت‌نام کرده بودند، اما صفحه اجتماعی فیس‌بوک این برند در همان سال حدود 4 هزار طرفدار داشت و این آمار نشان می‌دهد که کاربران اینترنتی برند بوش در صفحه فیس‌بوک آن حضور جدی‌تری دارند.

بر همین اساس، بوش فیس‌بوک را به‌عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار به منظور بررسی و ارزیابی علایق و نظرات مصرف‌کنندگان خود انتخاب کرد و سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی را روی آن انجام داد.

برند بوش از طریق نظارت بر مخاطبان اجتماعی خود در فیس‌بوک و ایجاد تعامل با آن‌ها، قادر به شناخت بهتر مصرف‌کنندگان خود شد. این بازخورد در نوع ارائه محصولات این کمپانی تاثیر چشم‌گیری دارد.

 تمرکز بر طراحی مناسب

آنچه در شناساندن یک محصول جدید و معرفی آن به مردم مهم است، نوع طرحی است که از آن ارائه می‌شود. بر همین اساس، یکی از راهکارهای مهم برند بوش در معرفی محصولاتش طراحی دقیق و منحصربه‌فردی است که از تصویر آن محصول دارد. بر این اساس می‌توان گفت شعار نوآوری، تنها در کیفیت محصولات این شرکت کاربرد ندارد، بلکه در طراحی تبلیغات تصویری آن نیز بسیار کارآمد است.

ارائه تصویری که قابل‌توجه باشد و در عین حال بتواند با مخاطب وارد تعامل شود، از اهداف اساسی تیم طراحی بازاریابی برند بوش است. به منظور رسیدن به این هدف نیز استفاده از برنامه‌های دقیق نرم‌افزاری که مطابق با فناوری‌های جدید هستند، در دستور کار طراحان این برند قرار دارد.

آنچه در یک تبلیغ تصویری مهم است، اثری است که کلمات و تصاویر بر ذهن مخاطب می‌گذارند و برند بوش نیز به دنبال اثرگذاری مثبت بر مخاطبان دیداری خود است و به همین دلیل نیز تمرکز عمده‌ای را بر طراحی مناسب تبلیغات خود پیاده می‌کند.

فهرست

معرفی شرکت بوش

حوزه‌های فعالیت شرکت بوش

تاریخچه شرکت بوش

چشم انداز شرکت بوش

ماموریت شرکت بوش

مدیریت دانش در شرکت بوش

انتقال دانش در شرکت بوش

کارگاه‌های انتقال دانش خبرگان بازنشسته در اشتوتگارت

اهمیت مدیریت دانش در بوش

نقشه دانش در بوش

فرهنگ مدیریت دانش در بوش

استراتژی‌های برند بوش در راه جهانی شدن

فروش کارآمد و خدمات به مشتریان

اتومبیل امن‌تر، پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر

اهمیت دادن به نقش همه کارمندان

فیس‌بوک ابزاری تبلیغاتی در دست برند بوش

راهبردبازاریابی و فروش امپراطوری بوش

دلایل موفقیت شرکت بوش

محصولات شرکت بوش

آمیخته بازاریابی در شرکت بوش

ماتریسBCG  درشرکت بوش 

چارچوب VRIO

استراتژی بازاریابی بوش

  مزیت رقابتی شرکت در استراتژی بازاریابی بوش

ارزش ویژه برند بوش

تجزیه و تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی بوش

تجزیه و تحلیل بازار بوش

تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط

تجزیه و تحلیل بازاریابی Bosch 5C(5C-Marketing)

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود