فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

نمونه سوالات اصول و کلیات بیمه با پاسخنامه


نمونه سوالات اصول و کلیات بیمه با پاسخنامه

نمونه سوالات اصول و کلیات بیمه

دانلود نمونه سوالات اصول و کلیات بیمه با پاسخنامه

نمونه سوالات بیمه
دسته بندی بیمه
فرمت فایل zip
حجم فایل 676 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 109

نمونه سوالات اصول و کلیات بیمه با پاسخنامه تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه ان لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود نمونه سوالات اصول و کلیات بیمه با پاسخنامه

دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر


دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر

دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر

دانلود دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر

دانلود نقشه ساختمان مسکونی
نقشه معماری
ساختمان مسکونی سه طبقه
دسته بندی عمران
فرمت فایل dwg
حجم فایل 2260 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر...

این نقشه شامل :

پلان پارکینگ،پلان طبقه اول،پلان طبقات،پلان مبلمان

پلان فونداسیون،پلان شیب بندی پشت بام،پلان تیپ بندی ستونها

همراه با تمام جزئیات و اندازه گذاری نقشه ها.

شامل :

یک نما و یک برش

طبقه همکف پارکینگ و همچنین تمام طبقات دو خوابه میباشد.

زیر بنای این ساختمان 13.20*10 ( 132 متر مربع ) میباشد.

دانلود دانلود نقشه معماری ساختمان مسکونی سه طبقه (بتنی) با آسانسور و همراه با چند نقشه معماری دیگر

پاورپوینت روان شناسی عمومی


دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 845 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 340

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

بخش اول- روانشناسی کوششی علمی و انسانی

فصل اول: ماهیت روانشناسی ( دکتر براهنی )

بخش دوم: فرایندهای زیستی و رشدی                                  
فصل دوم- مبانی زیست شناختی روانشناسی (نیسان گاهان)

فصل سوم رشد روانی ( دکتر مهرناز شهرآرای )

 رشد شناختی دوران کودکی نظریه مرحله ای پیاژه 

فصل پنجم: نظریه رفتارگرایی   

فصل ششم: نظریه کاهش سایق  

فصل هفتم: شرطی شدن مجاورتی   

فصل هشتم: شرطی شدن عامل   

بخش سوم  

چگونگی نظریه های شناختی
   اصول مورد تاکید در نظریه های شناختی  
 

فصل نهم: نظریة یادگیری گالشت    

فصل دهم: نظریة میدان شناختی     

فصل یازدهم: نظریة رشد نگر یا شناخت شناسی تکوینی      

فصل دوازدهم: نظریة مفهوم گرایی ابزاری       

فصل سیزدهم: یادگیری معنادار کلامی       

بخش چهارم  

نظریه های شناخت اجتماعی
   زمینة نظریه های شناخت اجتماعی  
 

فصل چهاردهم: نظریة شناخت اجتماعی        

فصل پانزدهم: اختلالهای یادگیری        

فصل شانزدهم: انتقال یادگیری

فصل هفدهم: پردازش آگاهی یا یادآوری و فراموشی

 

 

 

قسمتی از متن

     ( Psychology ) تعریف روانشناسی

 روانشناسی را می توان چنین تعریف کرد : بررسی علمی رفتار و فرایندهای ذهنی . این تعریف موضوعهای بسیار متنوعی را دربرمی گیرد ، چنانکه از چند مثال و نمونه های زیر برمی آید:                                                                      

* آسیب مغزی و بازشناسی چهره ها   * نسبت دادن ویژگی ها به افراد

* یادزدودگی کودکی                       * چاقی

* اثر برنامه های پرخشونت رسانه ها بر پرخاشگری کودکان

خاستگاههای تاریخی روانشناسی

خاستگاههای تاریخی روانشناسی رامی توان تا فلاسفه بزرگ یونان باستان پی گرفت . مشهورترین آنان سقراط ، افلاطون و ارسطو بودند . سؤالات بنیادین آنان در باب زندگی عبارت بود از : هشیاری چیست ؟ آدمیان ذاتاً منطقی هستند یا غیر منطقی ؟ آیا چیزی به نام انتخاب آزاد وجود دارد ؟ این پرسشها با ماهیت ذهن و فرایندهای ذهنی و روانی سروکار دارند که از عناصر اصلی رویکرد شناختی در روانشناسی محسوب        می شوند .

بقراط ( پدر پزشکی ) علاقه وافری به فیزیولوژی داشت و مشاهدات مهمی در زمینه کنترل مغز بر اندامهای بدن انجام داد . آن مشاهدات زمینه ساز رویکرد زیست شناختی در روانشناسی است .

فطری نگری در برابر تجربه گرایی
آیا تواناییهای آدمیان فطری (طبیعت) است یا از طریق تجربه (تربیت) کسب می شود ؟

دیدگاه فطری نگری معتقد است که آدمیان با گنجینه ای از دانش و توان فهم واقعیت زاده می شوند. یعنی دانش و فهم آدمی از طریق استدلال و درون نگری دقیق دست یافتنی است.در قرن هفدهم دکارت برخی اندیشه ها ( خدا، خویشتن، اصول بدیهی هندسه، کمال و بی نهایت ) را فطری به شمار می آورد. دکارت بدن آدمی را ماشینی می دانست که مثل هر ماشین دیگری قابل بررسی است. این دیدگاه سرآغاز رویکردهای پردازش اطلاعات در باره ذهن آدمی است.

 دیدگاه تجربه گرایی برآن است که دانش از طریق تجربه ها و تعاملهای آدمی با جهان کسب می شود . درقرن هفدهم جان لاک معتقد بود که ”ذهن آدمی در بدو تولد همچون لوح نانوشته ای است که تجربه های جریان رشد او، دانش و فهم را روی آن ثبت می کنند ”. این دیدگاه سرآاغاز روانشناسی     تداعی گرا بود. ذهن از اندیشه هایی انباشته می شود که از طریق حواس به آن راه می یابند وطبق اصولی از قبیل مشابهت و تضاد به هم پیوند می خورند .   

آغاز روانشناسی علمی

آغاز روانشناسی علمی را تأسیس نخستین آزمایشگاه روانشناسی توسط ویلهلم وونت در دانشگاه لایپزیک آلمان به سال 1879 می دانند .

او براین باور بود که ذهن و رفتار را نیز همانند سیاره ها و مواد شیمیایی یا اندامهای بدن   می توان با روشهای علمی بررسی و تحلیل کرد . پژوهشهای وونت عمدتاً متمرکز بر حواس و بویژه حس بینایی بود . وونت به درون نگری به عنوان روشی برای فرایندهای ذهنی تکیه می کرد .

درون نگری یعنی مشاهده و ثبت ماهیت ادراکها، اندیشه ها، و احساسهای شخص توسط خودش؛ مثلاً تأمل شخص درباره ی تأثرات حسی خودش از محرکی مانند تابش نور رنگین . وونت در آزمایشهایش بعد فیزیکی محرک معینی مثلاً شدت آن را به شیوه منظمی تغییرمی داد وآنگاه با روش درون نگری معلوم می کرد تغییرات فیزیکی موجب چه تغییراتی درتجربه هشیار ذهن آزمودنی از آن محرک می شوند.  

  ساخت گرایی و کارکرد گرایی

تجزیه ی ترکیبات پیچیده به عناصر آنها در فیزیک و شیمی، روانشناسان از جمله تیچنر را برانگیخت تا در جستجوی آن دسته از عناصر ذهنی برآیند که تجربه های پیچیده آمیزه ای از آنها به شمار می آمدند . مثلاً مزه لیموناد (ادراک) به عناصری مانند شیرین، تلخ، وسرد (احساسها) قابل تجزیه است. تیچنراین شاخه روانشناسی را ساخت گرایی (تحلیل ساختارذهنی) نامید.

ویلیام جیمز تأکید داشت که به جای تحلیل عناصر هشیاری باید به ماهیت سیال و شخصی هشیاری پرداخت. رویکرد جیمز کارکرد گرایی نامیده شد. مراد از کارکرد گرایی بررسی این مطلب است که ذهن چگونه کار می کند که جاندار موفق به انطباق و سازگاری با محیط می شود.روانشناسان براین باورشدند که برای درک نحوه انطباق جاندار با محیط باید رفتار واقعی او را بررسی کرد.هم ساخت گرایان و هم کارکرد گرایان روانشناسی را دانش تجربه هشیاربه شمار می آوردند.

 

و.....

دانلود پاورپوینت روان شناسی عمومی

پاور پوینت چک لیست بچینگ


پاور پوینت چک لیست بچینگ

پاور پوینت چک لیست بچینگ انواع ماشین آلات صنعت بتن آماده انواع ماشین آلاتی که در تولید بتن آماده مورد استفاده قرار می گیرند ، عبارتند از الف) ماشین آلات تولید بتن (انواع بچینگ) ب )ماشین آلات حمل کننده بتن (انواع تراک میکسر ها) ج )ماشین آلات تخلیه کننده بتن (انواع پمپهای بتن )

دانلود پاور پوینت چک لیست بچینگ

پاور پوینت چک لیست بچینگ
انواع ماشین آلات صنعت بتن آماده
انواع ماشین آلاتی که در تولید بتن آماده مورد استفاده قرار می گیرند
ماشین آلات تولید بتن انواع بچینگ
ماشین آلات حمل کننده بتن انواع تراک میکسر ها
ماشین آلات تخلیه کننده بتن انواع پمپهای بتن
دسته بندی عمران
فرمت فایل ppt
حجم فایل 29608 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

پاور پوینت چک لیست بچینگ

دانلود پاور پوینت چک لیست بچینگ

دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش


دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش

تربیت یا پرورش(education) در همان جا پرورانیدن پروردن پروردن و آموختن(مستعمل با افعال کردن و دادن) معنی شده است ،

دانلود دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش

فلسفه آموزش و پرورش
فلسفه آموزش
آموزش و پرورش
تعلیم و تربیت
education
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 396 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 143
فهرست مطالب
عنوان
مقدمه
گفتار اول -- فلسفه چیست؟
گفتار دوم -- تربیت چیست؟
گفتار سوم -- فلسفه تربیت
گغتار چهارم -- پندار گرائی وتربیت
گفتار پنجم -- واقع گرائی وتربیت
گفتار ششم -- ماده گرائی وتربیت
گفتار هفتم -- عمل گرائی و تربیت
گفتار هشتم -- اسلام و تربیت
مـــقدمه
فلسفه به عنوان ابزاری بنیادین می تواند ما را در کنجکاوی در محتوای پاسخها ،سبک و سنگین کردن اندیشه ها و شیوه های اندیشیدن و نیز اشتیاق و علاقه برای گزینش بهترین آنها ما را وارد می کند که به فلسفه روی بیاوریم . به قول ویلیام همین وقتی در دنیای فلسفه قدم می گذراید اجباراً در ارتباط با عالمی هستند  که بکلی از انچه در کوچه و خیابان پشت سر گذارده اید تفاوت دارد.

دنیای فلسفه -- دنیایی است پاک و منزه که همه چیز در ان روشن است و درست در جای خودر قرار دارد. از درهم ریختگی  خبری نیست . یعنی فیلسوف از همان واقعیت های درهم و برهم دنیائی روشن و منظم برایتان ترسیم می کند . در این دنیا اثری از تناقضات نیست و آئین خرد ومبانی اندیشمندی خطوط اصلی آن را ترسیم می کنند.

گفتار اول ــــ فلسفه چیست؟
تعریف تعریف
تعریف در لغت یعنی شناساندن و منظور از آن این است که پدیده یا امری یا شیئی را به طور جامع به دیگران بشناسانیم. طوری که گوینده و شنونده ،یا نویسنده ،و خواننده دارای درک مشترکی از آن باشند.
الف -- تعریف با کلمه یا عبارتی توصیفی آغاز می شود
مانند این که می گوئیم فلان چیز،عبارتست از, پدیده ایست که و ...

ب- کلمات یا صفاتی را برای تعریف بکار می بریم که بسیاری از مردم مخصوصاً متخصصان و اهل فن آنها را برای چیز مورد تعریف پذیرفته اند وبه صورت معیار یا میزان در آمده اند.

ج- در تعریف پدیده یاشیئی مورد نظر ،یا چیزی از جانب خود ،اضافه نمی کنیم،یا اگر خواستیم اضافه کنیم چنان به تبیین آن می پردازیم که همگان آن را بپذیرند.

این گونه تعریف ها در اصلاح ”تعریف توصیفی ” descriptive defenition))   می گویند زیرا ما کاری جز توصیف یا بیان حالت ،و چگونگی وویژگیهای پدیده مورد نظر انجام نمی دهیم.

وقتی کسی میگوید فلسفه عبارتست از رسیدن به روشنائی ها در واقع بــه تعریف دستوری یا قیدی از فلسفه پرداخته است وآنچه را در خود درست می دانسته بیان کرده است.

تعاریف تحلیلی نیز بصورت یک عبارت قابل قبول همگان بیان نمی شوند, ولی تاحدود زیادی از پراکنده اندیشی در باره موضوع جلوگیری می کنند.
این قبیل تعاریف را ”تعریف تحلیلی ” (analytical definition) می گویند.
تعریف فلسفه
فلسفه یا فیلوسوفیا (philosophia)  از دوکلمه یونانی فیلو(philo)   به معنی دوستدار سوفیا (sophia)  به معنی دانائی ترکیب یافته است. باین ترتیب فلسفه یعنی دوستداری دانائی.

فلسفه عبارتست از بررسی و شناخت تحلیلی و انتقادی مسائل اساسی زندگی انسان به صورت یک کل و یا بخشی از آن در ارتباط با کل .

به سخن کوتاه فلسفه کوششی است در جهت یافتن ”پیوستگی“ (coherence) در تمام قلمرو اندیشه و تجربه .
موضوع و هدف فلسفه
موضوع فلسفه درد و حوزه مهم ووسیع خلاصه می شود .
1ــ متافیزیک (ما بعد الطبیعه) که از آن به عنوان ”معرفت به شناسائی و هستی ” تعریف می کنند و خود شامل دوبخش عمده است.
الف ــ هستی شناسی (ontology) که به بحث از مطلق وجود یعنی هستی عاری از هر قیدی می پردازد.
ب ــ شناخت شناسی  یانظریه معرفت که در باره  امکان شناخت یا امکان شناخت جهان و ماهیت خود شناخت بحث می کند.

2.ارزش شناسی ((axiology یا فلسفه ارزشها که ماهیت آرمانها ”(ideals) یا ”ارزشهای مطلق ”(ultemate values)  یا“خیـــر“ ((goodness و“زیبائی“((beauty   را مورد بحث قرار میدهد. 

به عقیده بیشتر فیلسوفان موضوعات عمده فلسفه به معنای کلاسیک آن همین سه موضوع ,یعنی هستی شناسی ,شناخت شناسی و ارزش شناسی است. اگرچه ممکن است برخی از فلاسفه معاصر همانطور که قبلاً  دیدیم با این نظر موافق نباشند.

هدف فلسفه نیز در ارتباط با موضوعات مورد بحث آن ,که ذکرشان گذشت, به اعتقاد بیشتر فلاسفه عبارتست از :
الف ــ بدست آوردن یک نظریه از کل ”هستی ” یا بودن“
ب ــ کشف مفاهیم و معانی و ارزشها ی اشیا و امور و پدیده ها به طور کلی
ج ــ تحلیل و انتقاد از فرضها و مفاهیم
د ــ سرانجام کمک به مردم در گسترش جهان بینی سالم و بهره مندی از یک زندگی سالم انسانی .
گفتار دوم ــ تربیت چیست؟

1. تعلیم یا آموزش ((instuction : این واژه در لغت نامه دهخدا ,به معنی بیاموختن , بیا گاهانیدن ,آموختن, آگاهانیدن, کسی را چیزی آموختن, آموزانیدن,... آمده است
آموزش در حقیقت کوششی است که معلم برای انتقال معلوماتی خاص به شاگردان خود به کار می برد و عمدتاً به مهارت و خُبرگی معلم و نوع محتوای درسی که معلم به انتقال آن می پردازد, بستگی دارد.

2. تربیت یا پرورش(education) :در همان جا پرورانیدن ,پروردن, پروردن و آموختن(مستعمل با افعال کردن و دادن) معنی شده است.
بنابراین آنچه از واژه تربیت می توان استنباط کرد این است که تربیت شامل ایجاد یا فعلیت بخشیدن هرنوع کمالی در انسان می شود که مطلوبیت و ارزش داشته باشد.

فایل پاورپوینت 143 اسلاید

دانلود دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش