فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی pptx

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی
مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی ومدیریت کسب و کار
بازاریابی مدیریت کسب و کار
انواع بازاریابی بازاریابی و بازار شناسی
تعاریف بازاریابی
وظایف مدیر بازاریابی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
بازاریابی مجدد
بازاریابی همزمان
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 759 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظایف مدیر بازاریابی ،بازاریابی انگیزشی،بازاریابی توسعه ای ،بازاریابی مجدد ،بازاریابی همزمان و منابع می باشد...

بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
v  بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
v  بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.
v  بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

 

 

بازارگرایی :گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود .

بازارشناسی : شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری ، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل ، فروشندگان ، واسطه های گوناگون ، رقبا ، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند .

بازاریابی : بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها .

بازارسازی : نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش )

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

تئوری جامع
تئوری جامع ماشین های الکتریکی
generalized theory
میانترم تئوری جامع
پایانترم تئوری جامع
سوالات تئوری جامع
ابوالفضل واحدی 
سعید افشارنیا
چی مون اونگ
حل مسائل
دسته بندی برق
فرمت فایل rar
حجم فایل 12521 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 116

این مجموعه شامل سوالات حل شده کتاب های چی مون اونگ ترجمه دکتر واحدی و کتاب کراس و کتاب دکتر سلطانی و همچنین سوالات امتحانات میانترم و پایانترم دانشگاه هایی همچون تهران، علم و صنعت، یزد و ... که توسط دانشجویان در ترم های مختلف یادداشت شده است می باشد. با تهیه این مجموعه شما به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهید داشت و به راحتی نمره برتر خواهید شد. قابل استفاده برای دانشجویان ارشد برق و راه اهن.

دانلود سوالات تئوری جامع ماشین های الکتریکی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) در 39 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اضطراب اجتماعی (هراس اجتماعی) در 39 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 39 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2014 به قبل و بخش پیشینه از 2010 به قبل

- شامل 35 صفحه متن و 4 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مقدمه
تاریخچه ی اختلال اضطراب اجتماعی
ویژگی های بالینی اختلال اضطراب اجتماعی
علائم و اختلال های همراه 
تشخیص افتراقی  
سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی
تبیین های رفتاری
نقص در مهارت های اجتماعی 
دیدگاه زیستی- عصبی 
دیدگاه روانکاوی
دیدگاه شناختی
درمان اختلال اضطراب اجتماعی
مروری بر پژوهش های انجام گرفته
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

اضطراب را به علت مشکل پیش بینی شده تعریف می کنند.اضطراب معمولأ به خطری رد زمان آینده مربوط می شود. اضطراب لزومأ بد نیست- در واقع انطباقی است. از این لحاظ به ما کمک می کند که متوجه خطرات آینده می شویم و برای آنها برنامه ریزی می کنیم- یعنی، آمادگی مان را افزایش می دهیم، و قبل از وقوع مشکلات احتمالی درباره آنها درست فکر کنیم- انطباقی است. در مطالعات آزمایشگاهی که اولین بار یکصد سال قبل به اجرا در آمد و تا کنون بارها و بارها تأیید شده اند، این نتیجه به دست آمد که مقدار کمی از اضطراب عملکرد را در تکالیف آزمایشگاهی به بود می بخشد. 

پیشینه تحقیقات

در پژوهشی دیگررضایی دوکاهه (1389) با هدف مقایسه تأثیر درمان شناختی رفتاری گروهی و انفرادی در کاهش علائم اختلال اضطراب اجتماعی با یک نمونه 28 نفره از مراجعان به مرکز خدمات درمانی روانشناختی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران نشان داد که روش CBGT مؤثرتراز ICBT درکاهش نمره کلی اضطراب اجتماعی بوده است.هم چنین CBGT در کاهش نمره ترس و کاهش برانگیختگی فیزیولوژیک بر روش ICBT برتری دارد ولی در اجتناب تفاوت معناداری نداشتند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و عملکرد جنسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و عملکرد جنسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و عملکرد جنسی در 83 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات83
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت زناشویی و عملکرد جنسی در 83 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 83 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2010 به قبل و بخش پیشینه از 2012 به قبل

- شامل 71 صفحه متن و 12 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

روابط زناشویی
نگرش ها به رفتار جنسی در بستر تاریخ
آسیب شناسی صمیمیت، رضایت و عملکرد جنسی در بین زوجین
تعاریف صمیمیت جنسی
آسیب های رابطه و صمیمیت
دلایل عدم صمیمیت جنسی براساس تحقیقات انجام شده
تعاریف رضایت جنسی
دلایل عدم رضایت جنسی براساس تحقیقات انجام شده
عملکرد جنسی
دلایل اختلال عملکرد جنسی براساس تحقیقات انجام شده
نظریه های صمیمیت جنسی
مدل ترکیبی وارینگ 
دیدگاه رشدی  فارمن 
نظریه دلبستگی  جانسون و ویفن   
رویکرد تعاملی باگاروزی
دیدگاه ترکیبی جسلسن 
رویکرد تکاملی  شارپ 
نظریه درک برابری والستر  
روش های افزایش صمیمیت زن و شوهر از دیدگاه باگاروزی
نظریه های رشد جنسی
معنی درمانی فرانکل
نظریه اریک فرام
نظریه کارن هورنای
نظریه مزلو
نظریه فرد مدار راجرز
نظریه گشتالتی پرز
نظریه وجود نگری
نظریه شناختی
گانون و سیمون 
نظریه های رضایت زناشویی
نظریه های عملکرد جنسی
پیشینه مطالعاتی
جمع بندی تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از ایران
منابع 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

ازدواج پیمان مقدسی است که از طریق آن خانواده تشکیل می شود و تقریباً از ابتدای زندگی انسان در تمام زمان ها و مکان ها در میان اقوام و ملل و جوامع وجود داشته و مورد تأکید بیشتر ادیان بوده است. آن را پیوند مطلوب انسانی دانسته اند که به زندگی افراد معنا می بخشد (نورانی پور و همکاران، 1386). ازدواج در جامعه متغیر امروزی یک پدیده پیچیده است. انسان ها به دلایل مختلفی ازدواج می کنند. در کنار تمایلات جنسی که از مسائل اولیه هستند، عشق، امنیت اقتصادی، محافظت، امنیت عاطفی، احساس آرامش و فرار از تنهایی نیز بعضی از عواملی هستند که باعث گرایش به ازدواج می شوند (جانیتیوس ، 2004). 

پیشینه تحقیقات

هاگن دورن، پرینس، نورورت، والترز، نائوتا، هارتمن، مورلاک، هان و بوئر (2012) در تحقیقی که بر روی 130 نفر کودک دارای اختلال اضطرابی و 293 کودک غیر اضطرابی(18- 8 ساله) انجام دادند، نشان داد که در مقایسه با کودکان غیر اضطرابی، کودکان اضطرابی افکار منفی را بیشتر از افکار مثبت گزارش می کردند و نسبتاً بیان ذهنی ضعیف تری داشتند(نسبتی از افکار منفی به افکار مثبت). افکار منفی پیش بینی کننده های قوی ای برای سطح اضطراب در کودکان اضطرابی بوده اند. در صورتی که افکار منفی و مثبت توأماً پیش بینی کننده های قوی سطح اضطراب در کودکان غیر مضطرب بودند. به عنوان نتیجه گیری، عدم وجود افکار مثبت ممکن است فقط یک پدیده همایند با سطح اضطراب باشند و می تواند در مدل شناختی اضطراب جایی داشته باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود مقاله ترجمه شده آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

مقاله ترجمه شده آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

اینترنت به طور گسترده ای توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس برای مدیریت روابط سرمایه گذار مورد استفاده قرار می گیرد از ژانویه 2007، سازمان مالی فرانسه از شرکت های پذیرفته شده در پاریس در خواست نموده است

دانلود مقاله ترجمه شده آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه
اینترنت عدم تقارن اطلاعاتی
اطلاعات مالی
کاملترین مقاله ترجمه
ترجمه مقاله isi خارجی
مقاله حسابداری مدیریتی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 469 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

شامل 21 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش

فایل اصلی مقاله بصورت pdf هم موجود می باشد.

عنوان فارسی:مقاله انگلیسی ترجمه شده

آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟

عنوان انگلیسی:

Can Internet-based disclosure reduce information asymmetry

چکیده
اینترنت به طور گسترده ای توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس برای مدیریت روابط سرمایه گذار مورد استفاده قرار می گیرد. از ژانویه 2007، سازمان مالی فرانسه از شرکت های پذیرفته شده در پاریس در خواست نموده است که تمام اطلاعات مالی اجباری را به منظور افزایش شفافیت اطلاعاتاز طریق اینترنت افشا نمایند. این مقاله به بررسی تاثیر افشای مبتنی بر اینترنت بر بازار سهام فرانسه از طریق تجزیه و تحلیل رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و شیوه های افشا اینترنت می پردازد .گسترش مطالعات قبلی در مورد افشای مبتنی بر وب، یک چک لیست از 40 آیتم برای ارزیابی سطح افشای داوطلبانه مبتنی بر اینترنت توسعه می یابد. اندازه گیری عدم تقارن اطلاعاتی از طریق گسترش و احتمال معامله اطلاع داده شده، ما نشان می دهیم که افشای بیشتر مبتنی بر وب عدم تقارن اطلاعات در بازار مالی فرانسه را کاهش می دهد.

دانلود مقاله ترجمه شده آیا افشای مبتنی بر اینترنت می تواند عدم تقارن اطلاعاتی را کاهش دهد؟