فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

بررسی اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی، رایج‌ترین اختلال اضطرابی و سومین اختلال شایع روان‌پزشکی به حساب می‌آید

دانلود بررسی اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی
عزت نفس ضمنی
ترس از ارزیابی منفی ضمنی
 IAT
شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 334 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 148

اختلال اضطراب اجتماعی، رایج‌ترین اختلال اضطرابی و سومین اختلال شایع روان‌پزشکی به حساب می‌آید. امروزه پژوهش‌های بالینی در حوزه بررسی سازوکارهای زیربنایی اضطراب اجتماعی به منظور دستیابی به درمان‌های موثر به خصوص درمان‌های شناختی افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است. افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی تداعی‌های خودکار منفی نسبت به خود داشته و به دنبال آن انتظار مورد ارزیابی منفی قرار گرفتن از جانب دیگران را دارند. در واقع عزت نفس ضمنی آن‌ها پایین و ترس از ارزیابی منفی ضمنی‌شان بالاست. هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی روش شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی و ارزیابی اثربخشی این روش بر کاهش سطح اضطراب اجتماعی، از بین رفتن اختلال و عزت نفس آشکار در افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی است. در این پژوهش دو گروه از افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی که در هر گروه 20 نفر به طور تصادفی گمارده شده بودند، قرار گرفتند. در ابتدا هر دو گروه پرسشنامه‌های اضطراب اجتماعی کانور، اضطراب اجتماعی لیبوویتز، عزت نفس روزنبرگ و افسردگی بک را تکمیل کرده، سپس با استفاده از آمایه رایانه‌ای IAT نمره عزت نفس ضمنی و ترس از ارزیابی منفی ضمنی‌شان مورد سنجش واقع شد. در مرحله بعد مداخله شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای به مدت 3 روز نامتوالی بر روی گروه آزمایش اجرا شد. تمام این مراحل برای گروه کنترل نیز با اجرای مداخله شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای با محرک خنثی انجام شد. یافته‌های پژوهش نشان داد که شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای منجر به افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی شد. همچنین سطح اضطراب اجتماعی این افراد کاهش پیدا کرد ولی تغییر قابل توجهی در کل اختلال اضطراب اجتماعی و عزت نفس آشکار آن‌ها مشاهده نشد.

 

کلید واژه: اختلال اضطراب اجتماعی، عزت نفس ضمنی، ترس از ارزیابی منفی ضمنی، IAT، شرطی‌سازی ارزشی زیرآستانه‌ای

 فهرست مطالب

عنوان صفحه

 فصل اول: مقدمه

1-1-مقدمه  2

1-2- بیان مساله  4

1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش 7

1-4- اهداف پژوهش 10

1-5- تعریف مفهومی اصطلاحات و متغیرها 10

1-5-1- اختلال اضطراب اجتماعی 10

1-5-2- عزت نفس ضمنی 10

1-5-3- ترس از ارزیابی منفی ضمنی11

1-5-4-تداعی‌های ضمنی 11

1-5-6- عزت نفس  12

1-5-7-شرطی سازی ارزشی12

1-5-8- برنامه شرطی سازی ارزشی زیر آستانه‌ای 13

1-6- تعریف عملیاتی متغیرها 13

1-6-1- اختلال اضطراب اجتماعی 13

1-6-2- عزت نفس ضمنی 13

1-6-3- ترس از ارزیابی منفی ضمنی 14

1-6-4- عزت نفس آشکار 14

 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه

2-1- مبانی نظری  16

2-1-1-اختلال اضطراب اجتماعی 16

2-1-1-1-شیوع اختلال اضطراب اجتماعی 17

2-1-1-2-تفاوت‌های جنسیتی در اضطراب اجتماعی  18

2-1-1-3-سبب شناسی 19

2-1-1-3-1- تبیین‌های روان پویشی 19

2-1-1-3-2- تبیین‌های انسانی نگر و هستی نگر 19

2-1-1-3-3- تبیین‌های رفتاری 19

2-1-1-3-4- تبیین‌های شناختی 20

2-1-1-3-4-1- الگوی طرحواره‌ای بک 20

2-1-1-3-4-2- مدل کلارک و ولز (1995)  22

2-1-1-3-4-3- مدل راپی و هیمبرگ(1995)  23

2-1-1-3-4-4- مدل هافمن و بارلو (2002) 24

2-1-1-3-4-5- تبیین‌های مبتنی بر عوامل فرهنگی- اجتماعی 25

2-1-1-3-4-6- تبیین‌های زیستی 26

2-1-1-3-4-7- مدل کیمبرل (2008) 27

2-1-1-3-4-8- نظریه تکاملی اضطراب اجتماعی گیلبرت 28

2-1-1-3-4-9- مدل راپی و اسپنس (2004)  28

2-1-1-4- راهبردهای درمانی اضطراب اجتماعی 31

2-1-1-4-1-دارودرمانی 32

2-1-1-4-2-روان درمانی 33

2-1-1-4-2-1- رفتاردرمانی 33

2-1-1-4-2-1-1- حساسیت زدایی تدریجی 33

2-1-1-4-2-1-2- مواجهه درمانی 34

2-1-1-4-2-1-3- آموزش مهارت­های اجتماعی 34

2-1-1-4-2-2- شناخت درمانی 35

2-1-1-5-همایندی  37

2-1-1-6-مقایسه با دیگر سازه ها 38

2-1-1-6-1- اختلال اضطراب اجتماعی و کم‌رویی  38

2-1-1-6-2- اختلال اضطراب اجتماعی و آگورافوبیا 39

2-1-1-6-3- اختلال اضطراب اجتماعی و اضطراب طبیعی 40

2-1-1-6-4- اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال شخصیت اجتنابی41

2-1-2-عزت نفس 44

2-1-2-1-نظریاتی در باب نگرش خود 44

2-1-2-1-1- دسترس‌پذیری و نیروی تداعی 44

2-1-2-1-2- دیدگاه دسترس پذیری نگرش 45

عنوان صفحه

 2-1-2-1-3- الگوی MODE فازیو 46

2-1-2-1-4- یادگیری تداعی‌گرایانه 46

2-1-3- آستانه‌ها  47

2-1-3-1- ادراک زیر آستانه‌ای 48

2-1-3-2- اثرات ادراک زیرآستانه‌ای 49

2-1-3-2-1- همبسته‌های عصبی 50

2-1-3-2-2- اثرات هیجانی و ارزشی 50

2-1-3-2-3- اثرات معنایی پایه 50

2-1-3-2-4- قضاوت‌های اجتماعی 51

2-1-3-2-5- رفتار  51

2-1-4- فرایندهای ضمنی 52

2-1-5- شرطی سازی ارزشی 53

2-1-5-1- شرطی‌سازی ارزشی و شرطی‌سازی پاولفی 55

2-1-5-2- شباهت‌های شرطی‌سازی ارزشی (EC) و شرطی‌سازی پاولفی (PC) 56

2-1-5-5- رویکردهای نظری شرطی سازی ارزشی 60

2-1-5-5-1- دیدگاه انتسابی 60

2-1-5-5-2- دیدگاه کل‌گرایانه 61

2-1-5-5-3- دیدگاه اسناد نادرست ضمنی 61

2-1-5-5-4- دیدگاه طبقه‌بندی مفهومی 62

2-1-5-5-6- دیدگاه گزاره‌ای 63

2-1-5-6- کاربردهای شرطی سازی ارزشی64

2-2- پیشینه عملی  65

2-3- سوالات پژوهش 78

 فصل سوم: روش پژوهش

3-1- نوع پژوهش  80

3-2-جامعه آماری  80

3-3- نمونه و روش نمونه‌گیری 80

3-4- ابزار پژوهش  81

 3-4-1- پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز (LSAS)  81

3-4-2- پرسشنامه هراس اجتماعی (SPIN) 82

3-4-3- مقیاس عزت نفس روزنبرگ 83

3-4-4-پرسشنامه افسردگی بک 84

3-4-5- آزمون تداعی ضمنی (IAT) 85

3-4-5- 1- ساخت آزمون سنجش عزت نفس ضمنی (IAT) 85

3-4-5- 2- ساخت آزمون سنجش ترس از ارزیابی منفی ضمنی (IAT) 87

3-4-6- برنامه آموزش شرطی سازی ارزشی زیر آستانه‌ای 87

3-5- روش اجرا  88

3-6- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات 89

 فصل چهارم: یافته‌های پژوهش

4-1-آماره‌های توصیفی مربوط به متغیرهای جمعیت‌شناختی 91

4-2- تحلیل توصیفی داده‌ها 93

4-3- تحلیل استنباطی داده‌ها 96

4-3-1- سوال اول  98

4-3-2- سوال دوم  99

4-3-3- سوال سوم  100

4-3-4- سوال چهارم 100

4-3-5- سوال پنجم 101

4-3-6- سوال ششم  102

 فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

5-1- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال اول پژوهش  104

5-2- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال دوم پژوهش  106

5-3- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال سوم پژوهش  108

5-4- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال چهارم پژوهش  109

5-5- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال پنجم پژوهش  110

5-6- بحث و نتیجه‌گیری در مورد سوال ششم پژوهش  111

 5-7- یکپارچه‌نگری پژوهش 113

5-8- کاربردهای نظری پژوهش 113

5-9- کاربردهای عملی پژوهش 114

5-10- محدودیت‌های پژوهش 114

5-11- پیشنهادهای پژوهش 15

5-11-1- پیشنهادهای کاربردی 115

5-11-2- پیشنهادهای پژوهشی 115

 فهرست منابع و مآخذ

منابع فارسی  116

منابع انگلیسی  120

 پیوست‌ها

برگه اطلاعات و رضایت نامه پژوهش131

پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ132

پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز133

پرسشنامه اضطراب اجتماعی SPIN 135

پرسشنامه افسردگی بک 136

اسلایدهای مرتبط با آزمون عزت نفس ضمنی139

اسلایدهای مرتبط با آزمون ترس از ارزیابی منفی ضمنی 140

 فهرست جدول‌ها

عنوان صفحه

 جدول 4-1- میانگین و انحراف استاندارد سن در دو گروه آزمایش و کنترل91

جدول4-2- میانگینو انحراف استاندارد تحصیلات در دو گروه آزمایش و کنترل92

جدول4-3- داده‌های توزیع فراوانی وضعیت تاهل در گروه آزمایش 92

جدول4-4- داده‌های توزیع فراوانی وضعیت تاهل در گروه کنترل 93

جدول 4-5- داده‌های توصیفی متغیر نمره عزت نفس ضمنی 93

جدول4-6-داده‌های توصیفی متغیر ترس از ارزیابی منفی ضمنی 94

جدول4-7- داده‌های توصیفی اضطراب اجتماعی94

جدول4-8-داده‌های توصیفی متغیر اضطراب اجتماعی لیبوویتز95

جدول4-9- داده‌های توصیفی متغیر عزت نفس آشکار (روزنبرگ) میانگین 95

جدول4-10- آزمونtمستقل متغیر سن 96

جدول 4-11- آزمونtمستقل متغیر اضطراب اجتماعی  96

جدول 4-12- آزمونtمستقل متغیر اضطراب اجتماعی (لیبوویتز) 96

جدول4-13- آزمونtمستقل متغیر عزت نفس آشکار (روزنبرگ) 97

جدول 4-14- آزمونtمستقل متغیر عزت نفس ضمنی 97

جدول4-15- آزمونtمستقل متغیر ترس از ارزیابی منفی ضمنی 97

جدول4-16- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر عزت نفس ضمنی 98

جدول4-17- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر ترس از ارزیابی منفی ضمنی 99

جدول4-18- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر اضطراب اجتماعی 100

جدول4-19- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر سطح اضطراب اجتماعی 101

جدول4-20- تحلیل کوواریانس یک راهه متغیر عزت نفس آشکار (روزنبرگ) 102

جدول4-21- همبستگی عزت نفس آشکار (روزنبرگ) و عزت نفس ضمنی 102

دانلود بررسی اثربخشی برنامه اصلاح عزت نفس ضمنی بر افزایش عزت نفس ضمنی و کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپیشینه متغیر های روانشناسی

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش طرحواره درمانی در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 46 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 2015 به قبل و بخش پیشینه از 2014 به قبل

- شامل 44 صفحه متن و 2 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

معرفی و تاریخچه طرحواره درمانی
طرحواره
تاریخچه طرحواره
شیوه شکل گیری طرحواره
ویژگی های طرحواره ناسازگار
سبک‌ها و پاسخ‌های مقابله‌ای
عملکردهای طرحواره
ذهنیت های طرحواره ای
حوزه‌های طرحواره و طرحواره های ناسازگار اولیه
بی اعتمادی/ بدرفتاری
طرحواره محرومیت هیجانی
طرحواره نقص/شرم
انزوای اجتماعی/ بیگانگی
طرحواره های حوزه خودگردانی و عملکرد مختل
آسیب پذیری نسبت به ضرر یا بیماری
طرحواره خود تحول نیافته گرفتار
طرحواره شکست 
طرحواره های حوزه محدویت های مختل
طرحواره استحقاق بزرگ منشی
طرحواره خویشتن داری و خود انضباطی ناکافی
طرحواره های حوزه دیگر جهت مندی
طرحواره اطاعت 
طرحواره ایثار 
طرحواره پذیرش جویی/ جلب توجه
طرحواره های حوزه گوش به زنگی بیش از حد و بازداری
طرحواره منفی گرایی و بد بینی
طرحواره بازداری هیجانی
طرحواره معیارهای سرسختانه/عیب جویی افراطی
طرحواره تنبیه 
تداوم طرح واره ها در زندگی
این درمان برای چه کسانی بکار می رود ؟ 
تعریف طرحواره درمانی
طرحواره‌های ناسازگار اولیه
خصوصیات طرحواره‌های ناسازگار اولیه
شیوه شکل گیری طرحواره
شرح و توضیح تکنیک های طرحواره درمانی
شرح تکنیک تمرکز بر تاریخچه شخصی
شواهد عینی تأیید کننده یا رد کننده طرحواره ها
آزمون اعتبار طرح واره
راهبردهای تجربی برای تغییر گفتگوهای خیالی
شرح تکنیک ها
الگو شکنی رفتاری
تکنیک ها و محرکهای برانگیزاننده طرحواره ها
کارت های آموزشی طرحواره
راهبرد های تجربی برای تغییر
پیشینه
منابع

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

طرحواره‌ها تا هنگامی که توسط ماشه‌چکان مهمی فعال نشوند، خوابیده هستند و زمانی که فعال می‌شوند، موتور حرکت افکار خود آیند منفی می‌شوند و در جهت سودار کردن منفی اطلاعات عمل می‌کنند. آن‌ها زمینه‌های حساسیت خاص یا آسیب‌پذیری هیجانی ویژه‌ای را فرا می‌خوانند که اشتیاق فرد را به واکنش افراطی باعث می‌شود. به عبارت دیگر، طرحواره‌های شناختی به هنگامی که ادراک کننده، فاقد اطلاعات واجد جزئیات درباره‌ی هدف است، تأثیر بیشتری بر ادراک فرد دارند (گویل و میدن، 2013). طرح‌واره‌ها تحت عنوان ساختارهای پردازش اطلاعات، مفهوم‌سازی شده‌اند که در اوایل زندگی شکل گرفته‌اند و محصول خلق و خو  و محیط فرد هستند (بارانوف، هندرهن و کانور ، 2015).

پیشینه تحقیقات

سجادی و همکاران (1395) در پژوهش خود تحت عنوان اثربخشی طرحواره درمانی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر دورة دبیرستان دوم به این نتیجه دست پیدا کردند که یافته های این پژوهش نشان دهندة اثربخشی رویکرد طرحواره درمانی بر انگیزش تحصیلی دان شآموزان دختر بود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

مربیان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصیلی با کودکان سن مدرسه به طور روزانه می بینند و کار می کنند این واقعیت این متخصصان را در خط مقدم برای شناسایی سوء رفتار احتمالی کودک قرار می دهد این به نفع کودکان و نوجوانان است که مدارس ، آژانس های محلی رفاه کودکان و سازمان های محلی اجرای قانون به همکاری مشترک برای محافظت از جوانان بپردازند این نشریه به منظ

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت
تحقیق روانشناسی
نقش مدرسه پیشگیری غفلت
کودک آزاری
پیشگیری از کودک آزاری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61

مربیان در طول هفته مدرسه در طول سال تحصیلی با کودکان سن مدرسه به طور روزانه می بینند و کار می کنند. این واقعیت این متخصصان را "در خط مقدم" برای شناسایی سوء رفتار احتمالی کودک قرار می دهد.

این به نفع کودکان و نوجوانان است که مدارس ، آژانس های محلی رفاه کودکان و سازمان های محلی اجرای قانون به همکاری مشترک برای محافظت از جوانان بپردازند. این نشریه به منظور کمک به مربیان در درک بهتر مسئولیت های قانونی خود در گزارش مشکوک سوء استفاده از کودک و بی توجهی به آنها و کمک به آنها در درک فرایند ارزیابی اولیه خدمات محافظت از کودکان ساخته شده است. علاوه بر این ، مقررات در قانون برای مدارس و شهرستانها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه گنجانده شده است تا به بهبود روابط بهتر کاری بین دو سیستم مربوطه کمک کند.

دانلود نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

دانلود کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD کارت ویزیت کارت لایه باز کارت مغازه فایل لایه باز کارت ویزیت

دانلود کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک
کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD 
کارت ویزیت
کارت لایه باز
کارت مغازه
فایل لایه باز کارت ویزیت
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 7355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

کارت مغازه

کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک
کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD 
کارت ویزیت
کارت لایه باز
کارت مغازه
فایل لایه باز کارت ویزیت
کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD کارت ویزیت کارت لایه بازکارت مغازه فایل لایه باز کارت ویزیت
کارت مغازه

دانلود کارت ویزیت دو رو لایه باز PSD مخصوص املاک

پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی

پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی

دانلود پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی جهت رشته علوم اجتماعی در قالب ۵۶ اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم4692 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم اجتماعی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آسیب های اجتماعی با تاکید بر شبکه های اجتماعی جهت رشته علوم اجتماعی در قالب ۵۶ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

ابداعات بشر و فناوری نوین علاوه بر اینکه موجبات رفاه حال انسان را فراهم می آورد، می تواند آسیب های جبران ناپذیر بر پیکره جامعه و روح و روان انسان وارد آورد. با ورود تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی درخانواده ها، ارزش های اجتماعی خانواده ها تحت تاثیر قرار گرفته و موجب شده تا شاهد تغییراتی در رفتار و گفتمان نسل جوان باشیم. شبکه های اجتماعی مجازی و اینترنت مهم ترین این تکنولوژی ها می باشد که در دنیای امروز ما به گونه ای نفوذ کرده است که نمی توان زندگی بدون آن را تصور کرد، اما همین فضا آسیب های متعددی را با خود به دنبال داشته است که یکی از اصلی ترین این آسیب ها، در محیط خانواده و تغییر سبک زندگی و شکستن مرز باورها و ارزش ها به خصوص در میان بانوان و دختران جوان است، قشری که قرار است مولد و پرورش دهنده نسل های بعدی باشند و با تغییر در هویتشان، می توان هویت نسل ایرانی را استحاله کرد. غرب و حاکمان فضای مجازی برای نیل به چنین هدفی، برنامه ریزی گسترده ای دارند.

 

 


فهرست مطالب
اهمیت پیگیری آسیب های اجتماعی
انواع‌ آسیب‌های‌ اجتماعی
آسیب‌های‌ اجتماعی‌ جدید‌ 
فضای مجازی
شیوه کار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
آسیب شناسی شبکه های اجتماعی
راه های پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود