فروشگاه اینترنتی سی سی
فروشگاه اینترنتی سی سی

فروشگاه اینترنتی سی سی

30c

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد


پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد

دانلود پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان داردبا فرمت ppt و 268 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات268
حجم2719 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت.مدیریت استراتژیک درشرکت اچ پی فناوری اطلاعات چند ملیتی که نقش پیشرو درارائه محصولات و خدمات به مشتریان دارد

شرکت هیولت پاکارد (HP)

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت مجموعه ی وسیعی از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرتبط با مشتری، کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB ها) و سازمان های بزرگ که شامل بخش های مربوط به مشتریانِ دولتی، بهداشت و آموزش میشود را توسعه داده است.

این شرکت توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد در یک گاراژ در پالو آلتو تاسیس و در ابتدا تجهیزات آزمایش های الکترونیک را تولید می کرد. HP از سال ۲۰۰۷ تا نیمه ی ۲۰۱۳ تولید کننده ی پیشروی کامپیوترهای شخصی در دنیا بود که بعد از آن برند لنوو از HP پیشی گرفت. این برند سخت افزارهای مربوط به بخش محاسبات، ذخیره سازی داده و شبکه را تولید و نرم افزارهایی را طراحی و سرویس هایی را در این رابطه ارائه می داد. خطوط اصلی تولید آن شامل سرویس های محاسبات شخصی، سرورهای استاندارد صنعتی و سازمانی، دستگاه های ذخیره سازی مربوطه، محصولات تحت شبکه، نرم افزار و طیف متنوعی از چاپگرها و دیگر محصولات تصویرپردازی میشود. HP محصولات خود را به صورت مستقیم، آنلاین، فروشندگان لوازم الکترونیک، خرده فروشی ها، شرکت های نرم افزاری و عمده فروشان تکنولوژیک به خانواده ها، شرکت های کوچک و متوسط و سازمان ها میفروشد. HP نیز برای محصولاتش خدمات و مشاوره هایی را در سرتاسر دنیا ارائه میدهد.

در نوامبر ۲۰۰۹ HP اطلاعیه ی مالکیت ۳Com را صادر و در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۰ معاملات آن بسته شد. در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ HP سهام Palm, Inc را به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد. در ۲ سپتامبر ۲۰۱۰ برنده ی مناقصه ی ۳PAR  به ارزش هر سهم ۳۳ دلار (جمعا ۲٫۰۷ میلیارد دلار) شد که در این رقابت توانست از کمپانی dell پیشی بگیرد.

شرکت هیولت پاکارد در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۵ بخش فروش کامپیوترهای شخصی و پرینترهایش را از بخش شرکت های تجاری و کسب و کارهای خدماتی اش جدا کرد که این منجر به ایجاد دو شرکت معاملاتی به نام های HP Inc. و Hewlett Packard Enterprise شد. در سال ۲۰۱۷ شرکت هیولت پاکارد خدمات شرکتی اش را به DXC Technology و قسمت نرم افزاری به نام Micro Focus تقسیم کرد.

تاریخچه

شرکت هیولت پاکارد (HP)

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت مجموعه ی وسیعی از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرتبط با مشتری، کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB ها) و سازمان های بزرگ که شامل بخش های مربوط به مشتریانِ دولتی، بهداشت و آموزش میشود را توسعه داده است.

این شرکت توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد در یک گاراژ در پالو آلتو تاسیس و در ابتدا تجهیزات آزمایش های الکترونیک را تولید می کرد. HP از سال ۲۰۰۷ تا نیمه ی ۲۰۱۳ تولید کننده ی پیشروی کامپیوترهای شخصی در دنیا بود که بعد از آن برند لنوو از HP پیشی گرفت. این برند سخت افزارهای مربوط به بخش محاسبات، ذخیره سازی داده و شبکه را تولید و نرم افزارهایی را طراحی و سرویس هایی را در این رابطه ارائه می داد. خطوط اصلی تولید آن شامل سرویس های محاسبات شخصی، سرورهای استاندارد صنعتی و سازمانی، دستگاه های ذخیره سازی مربوطه، محصولات تحت شبکه، نرم افزار و طیف متنوعی از چاپگرها و دیگر محصولات تصویرپردازی میشود. HP محصولات خود را به صورت مستقیم، آنلاین، فروشندگان لوازم الکترونیک، خرده فروشی ها، شرکت های نرم افزاری و عمده فروشان تکنولوژیک به خانواده ها، شرکت های کوچک و متوسط و سازمان ها میفروشد. HP نیز برای محصولاتش خدمات و مشاوره هایی را در سرتاسر دنیا ارائه میدهد.

در نوامبر ۲۰۰۹ HP اطلاعیه ی مالکیت ۳Com را صادر و در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۰ معاملات آن بسته شد. در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ HP سهام Palm, Inc را به ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد. در ۲ سپتامبر ۲۰۱۰ برنده ی مناقصه ی ۳PAR  به ارزش هر سهم ۳۳ دلار (جمعا ۲٫۰۷ میلیارد دلار) شد که در این رقابت توانست از کمپانی dell پیشی بگیرد.

شرکت هیولت پاکارد در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۵ بخش فروش کامپیوترهای شخصی و پرینترهایش را از بخش شرکت های تجاری و کسب و کارهای خدماتی اش جدا کرد که این منجر به ایجاد دو شرکت معاملاتی به نام های HP Inc. و Hewlett Packard Enterprise شد. در سال ۲۰۱۷ شرکت هیولت پاکارد خدمات شرکتی اش را به DXC Technology و قسمت نرم افزاری به نام Micro Focus تقسیم کرد.

کارکنان و فرهنگ

اطلاعات بیشتر: لیست رهبرانِ اجراییِ هیولت پاکارد

بنیان گذاران یک شیوه ی مدیریت را توسعه داده اند که به “The HP Way” معروف است. عبارت HP Way در حوزه ی هیولت پاکارد به معنای “یک ایدئولوژی هسته ای است که در آن فرد مورد احترام زیادی قرار میگیرد، نسبت به کیفیت قابل قبول و قابل اطمینان تعهد وجود دارد، نسبت به مسئولیت اجتماعی تعهد وجود دارد. در این ایدئولوژی کمپانی کمک های فنی را به منظور پیشرفت و رفاه حال بشر ارائه می دهد”. در اینجا فرضیه های مربوط به The HP Way را داریم:

  1. ما برای افراد اعتماد و احترام زیادی قائلیم.

  2. ما بر روی سطح بالایی از موفقیت و همکاری تمرکز می کنیم.

  3. ما کار خود را با یکپارچگی بینظیری انجام می دهیم.

  4. ما از طریق کار تیمی به اهداف مشترک مان دست پیدا می کنیم.

  5. ما انعطاف پذیری و نوآوری را در اولویت قرار می دهیم.

 

افراد برجسته

  • مایکل کاپلاس (مدیر عامل/رئیس Compaq-رئیس HP)

  • بارنی الیور (بنیان گذار و مدیر آزمایشگاه های HP)

  • استیو وزنیاک

  • تام پرکینس

  • کارلی فیورینا (کاندیدای ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶)

  • مت شیهن (مشاور خدمات اجرایی HP در پلانو، تگزاس؛ عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان تگزاس)

  • جان شولتز (وکیل HP – دادخواه اوراکل)

مسئولیت اجتماعی شرکت

در ژولی ۲۰۰۷، کمپانی اعلام کرد که به هدفش رسیده است. کمپانی در سال ۲۰۰۴ میخواست یک میلیارد پوند از بخش قطعات الکترونیک، تونر و کارتریج درآمد حاصل کند. هدف بعدی آن کسب دو میلیارد پوند از بخش سخت افزار تا پایان سال ۲۰۱۰ بود. در سال ۲۰۰۶ کمپانی ۱۸۷ میلیون پوند از بخش الکترونیک درآمد داشت؛ یعنی ۷۳ درصد بیشتر از نزدیک ترین رقیب خودش.

در سپتامبر ۲۰۰۹، Newsweek در رقابت Green Rankings از بین ۵۰۰ شرکت بزرگ رتبه ی ۱ را به HP داد. بر اساس آمار سایت environmentalleader.com، “هیولت پاکارد به دلیل برنامه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) که داشت رتبه ی اول را کسب کرد و اولین کمپانی IT بود که گزارش انتشار گازهای گلخانه ای خودش در رابطه با زنجیره ی تامینش ارائه کرد”. علاوه بر این HP اقداماتی را جهت حذف موارد سمی از محصولات خود انجام داده است، ولی با این وجود Greenpeace این کمپانی را به جهت خوب کار نکردن در این زمینه مورد انتقاد قرار داده است.

HP در لیست مربوط به ۱۰۰ نفر از بهترین شهروندان سازمانی در مجله ی مسئولیت های سازمانی سال ۲۰۱۰ پیشرفت خوبی را داشت. این لیست توسط PR Week به عنوان یکی از مهم ترین رتبه بندی های کسب و کار در امریکا در نظر گرفته شده است. HP به دلیل رهبری اش در هفت زیرمجموعه شامل محیط، تغییرات آب و هوایی و همکاری های بشردوستانه، نسبت دیگر کمپانی های Russell 1000 Index برتری داشت. در سال ۲۰۰۹ HP رتبه ی پنجم را به دست آورد.

مجله ی Fortune کمپانی HP را به عنوان یکی از بهترین کمپانی های سال ۲۰۱۰ معرفی کرد و رتبه ی ۲ را در صنعت کامپیوتر و رتبه ی ۳۲ را در لیست کلی خود به آن اعطا کرد. در این سال HP در صنعت کامپیوتر رتبه ی ۱ را در زمینه ی مسئولیت اجتماعی، سرمایه گذاری بلندمدت، رقابت جهانی و استفاده از دارایی های شرکتی به دست آورد.

در می ۲۰۱۱، HP یک گزارش سراسری از دستاوردهایش در سال ۲۰۱۰ ارائه کرد. این گزارش که دهمین گزارش کمپانی است یک دید جامع از برنامه های شهروندی، پیشرفت و اهدافِ HP ارائه می کند و چگونگی استفاده ی HP از فناوری، اعتبار و تجربه و تخصص را در راستای ایجاد تاثیرات مثبت بر جهان توضیح می دهد. گزارش کمپانی در سال ۲۰۰۹ بهترین گزارش مسئولیتیِ شرکت ها در سال شد. در گزارش های ۲۰۰۹ آمده است که HP مصرف انرژی خودش را در مقایسه با سال ۲۰۰۸ به میزان ۹ درصد کاهش داده است. HP در مجموع ۱۱۸۰۰۰ تن محصولات الکترونیک را بازیابی کرد که حاوی ۶۱ میلیون کارتریج پرینتر بود.

بر اساس یکی از گزارش های San Francisco Chronicle در سال ۲۰۱۰، HP یکی از ۱۲ کمپانی بود که بر اساس این تعریف کار کرده اند: “طراحی محصولاتی که از ابتدا ایمن باشند و بر اساس اصول شیمی سبز تولید شده باشند”. HP تقدیرنامه هایی از طرف سازمان محیط زیست کالیفرنیا دریافت کرد.

فهرست :

تاریخچه شرکت hp، از آغاز تا امروز

معرفی شرکت hp

بازاریابی فردی دراچ پی

تاریخچه برند hp

شهرت شرکت اچ پی

رشد hp بعد از جنگ جهانی دوم

وابستگی اچ پی به هزینه های نظامی

شرکت hp و تولید کامپیوتر

فراز و نشیب درتولید محصولات اچ پی

روند رشد کمپانی اچ پی

محصولات اچ پی

فرهنگ سازمانی

استراتژی بازاریابی اچ‌پی در شبکه‌های اجتماعی

ارتباطات بازاریابی یکپارچه در شرکت هیولت پاکارد

فعالیت هاى تبلیغاتى HP

مبارزه تبلیغاتی HP

تأثیر یک شعار بر بازار

فعالیت هاى تبلیغاتى HP با تمرکز بر تحولات امروز

مدیریت دانش در هیولت پاکارد (HP)

تلاش برای استعمار بازار دیگران،اشتباه بزرگ HP

  چه جایگزین‌های دیگری برای شرکت هیولت پاکارد می‌توانست وجود داشته باشد؟

ماتریس آنسوف در اچ پی

تجزیه و تحلیل SWOT هیولت پاکارد (HP)

تجزیه و تحلیل PESTEL / PEST / STEP HP Inc

رویکرد بازاریابی حرفه ای برای هیولت پاکارد  

پنج C بازاریابی دراچ پی

تجزیه و تحلیل شرکت – ۵C از بازاریابی

مدل۷ اس مکنزی دراچ پی

کارکرد ۷اس مکنزی دراچ پی

عناصر سخت

استراتژی

ساختار

ساختار/پویایی تیم داخلی [ویژه بخش]

سیستم ها 

عناصر نرم

ارزش های مشترک

مدل VRIO درشرکت اچ پی

چهار جزء VRIO مورد استفاده در تحلیل هیولت پاکارد

منبع در VRIO چیست؟

تحلیل و راه حل کارت امتیازی متوازن هیولت پاکارد  

دیدگاه مشتری در رویکرد کارت امتیازی متوازن

دیدگاه فرآیند داخلی در رویکرد کارت امتیازی متوازن

رویکرد کارت امتیازی متوازن به منابع انسانی

استراتژی بازاریابی هیولت پاکارد  

اهداف انواع مختلف استراتژی های بازاریابی

پنج مرحله فرآیند استراتژی بازاریابی

بخش بندی مشتریان

تهیه برنامه بازاریابی

چهار P از ترکیب بازاریابی و استراتژی بازار رفتن – جذب ارزش

استراتژی اقیانوس آبی هیولت پاکارد  

استراتژی اقیانوس سرخ در مقابل اقیانوس آبی

نقشه راه  رایانه‌های HP در شبکه بوم استراتژی اقیانوس آبی

چارچوب شش مسیر برای کامپیوترهای اچ پی

شرکت هیولت پاکارد در بازارهای محلی و جهانی

مقدمه

تجزیه و تحلیل PESTLE

محیط اقتصادی

محیط اجتماعی فرهنگی

محیط تکنولوژیک

محیط قانونی

نیروهای پنج گانه پورتر

فرصت ها و تهدیدهای اصلی

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش

فعالیت های ورودی

عملیات

بازاریابی و فروش

خدمات

خدمات پشتیبانی

نقاط قوت و ضعف اصلی

استراتژی توسعه در مورد HP

تحلیل بازاراچ پی

تحلیل علاقه و قدرت ذینفعان اچ پی

ماتریس BCGدرشرکت اچ پی(HP)

ماتریس رشد-سهم BCG

مزایای ماتریس BCG

محدودیت های ماتریس بی سی جی

راه حل زنجیره ارزش پورتر برای مطالعه موردی هیولت پاکارد 

۵نیروی پورتر و زنجیره ارزش پورتر

چارچوب زنجیره ارزش پورتر

مراحل کلیدی در تحلیل زنجیره ارزش پورتر

References

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه )


فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)

فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها و مر

دانلود فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)

فصل دوم مرور ادبیات 
کیفیت خدمات درک شده
خدمات	
تعریف خدمات
ویژگیهای خدمات	
ناملموس بودن	
تفکیک‌ناپذیری
تغییرپذیری
فناپذیری	
مالکیت
اهمیت خدمات
وفاداری مشتری	
رضایت مشتری	
کیفیت خدمات	
مفاهیم و تعاریف کیفیت	
تعریف کیفیت خدمات	
عوامل تعیین‌کننده کیفیت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 281 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

فصل دوم
پژوهش
مرور ادبیات
کیفیت خدمات درک شده
2-2- خدمات    
2-2-1- تعریف خدمات
2-2-2- ویژگیهای خدمات    
2-2-2-1- ناملموس بودن    
2-2-2-2- تفکیک‌ناپذیری
2-2-2-3- تغییرپذیری
2-2-2-4- فناپذیری    
2-2-2-5- مالکیت
2-2-3- اهمیت خدمات
2-2-3-1- وفاداری مشتری    
2-2-3-2- رضایت مشتری    
2-3- کیفیت خدمات    
2-3-1- مفاهیم و تعاریف کیفیت    
2-3-2- تعریف کیفیت خدمات    
2-3-3- عوامل تعیین‌کننده کیفیت خدمات
2-3-3-1- اجزای مقیاس کیفیت خدمات    
2-3-4- ارزش درک شده
2-4- کیفیت خدمات آموزشی    
2-5- کیفیت خدمات آموزش عالی    
2-5-1-مدل‌های موجود در کیفیت خدمات آموزشی    
2-6- پیشینه تحقیق    
2-6-1- مروری بر پیشینه داخلی تحقیق    
2-6-2- مروری بر پیشینه بین‌المللی تحقیق
2-7- چهارچوب مفهومی    
همراه با رفرنس

دانلود فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)

پرسشنامه کیفیت خدمات دانشگاه ها و مراکز آموزشی


پرسشنامه کیفیت خدمات دانشگاه ها و مراکز آموزشی

پرسشنامه کیفیت خدمات دانشگاه ها و مراکز آموزشی

دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات دانشگاه ها و مراکز آموزشی

پرسشنامه
کیفیت خدمات 
دانشگا ها 
مراکز آموزشی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

پرسشنامه کیفیت خدمات دانشگاه ها و مراکز آموزشی

دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات دانشگاه ها و مراکز آموزشی

پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی


پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی

پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی با عنوان کامل پیش بینی قیمت سهم در بورس اوراق بهادار به کمک داده کاوی با الگوریتم های ترکیبی تکاملی می باشد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات114
حجم1792 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیرشته فناوری اطلاعات (IT)

توضیحات کامل

پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی با عنوان کامل پیش بینی قیمت سهم در بورس اوراق بهادار به کمک داده کاوی با الگوریتم های ترکیبی تکاملی  می باشد.


محققان بسیاری سعی نموده اند تا با به کارگیری روشهای گوناگون پیش بینی به نتایج قابل قبولی در پیش بینی قیمت سهام در بازارهای پول و سرمایه دست یابند. سیر تحقیقات نشان دهنده آن است که از مدلهای ساده و تک بعدی ابتدایی، روشها به سمت مدلهای روشهای زمانی، مدلهای بهینه سازی کلاسیک، روشهای هوش مصنوعی و روشهای ترکیبی حاصل از ترکیب انواع مدلهای اشاره شده حرکت نموده اند. در مواردی روشهای مبتنی بر تحلیل سری های زمانی مانند الگوریتم هموارسازی نمایی و یا تحلیل روند مورد استفاده قرار گرفته اند. تحقیقات متعددی با هدف پیش بینی قیمت سهام شرکتها در بازارهای پول و سرمایه با روشهای مختلفداده کاوی صورت گرفته است. بسیاری تحقیقات بر اساس به کارگیری شبکه عصبی مصنوعی شکل گرفته اند و محققان به اشکال گوناگون به بررسی کارایی آن الگوریتم پرداخته اند.  

 

 

 

 


در تحقیقی [1] از شبکه عصبی پیشرو به منظور پیش گویی قیمت سهام استفاده نموده اند. در این تحقیق، به کمک فرایند داده کاوی یکپارچه، داده های انتخاب، نمونه داده ها، تبدیل داده ها، مدلسازی شبکه، شبیه سازی شبکه و ارزیابی نتایج به دست آمده، پیش گویی روند شاخص کل بازار بوری شانگهای با دقت بالاتری به دست آمد. نتیجه این تحقیق، مزیت استفاده از شبکه عصبی پیشرو با یادگیری پیش انتشار را در پیش گویی سیستمهای غیرخطی نشان داد.

 

 

 

 

همچنین در تحقیق دیگری [2] به مطالعه تجربی بر روی یک شبکه عصبی مصنوعی، که حاصل تجارب پیاده سازی مدل انتشار – بازگشتی پیش بینی قیمت سهام است را گزارش می دهد پرداختند. در راستای آزمون قابلیتهای پیش بینی شبکه عصبی، مدل انتشار – بازگشتی برای پیش بینی قیمت سهام ایجاد گردید. پارامترهای این نوع شبکه تغییر داده شد و نتایج پیش بینی ثبت گردید. این پارامترها عبارت بودند از : الگوریتم یادگیری، بازه نگاه به گذشته، تعداد نورون ها در لایه پنهان و توابع فعال ساز که اثرات تغییرات آنها در این مقاله موردمطالعه قرار گرفت . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب
فصل 1 : معرفی تحقیق    1
1-1 مقدمه    1
1-2 تعریف مساله    2
1-3 اهمیت مساله    3
1-4 هدف تحقیق    5
1-5 سئوالات تحقیق    6
1-6 مفروضات تحقیق    7
1-7 دامنه تحقیق    8
1-8 ساختار تحقیق    9

 

 

فصل 2 : پیشینه تحقیق    11
2-1 مدلهای پیش بینی قیمت سهم در تحقیقات پیشین    11
2-2 انتخاب/ استخراج ویژگی در قیمت سهم در تحقیقات پیشین    22

 

 


فصل 3 : مبانی نظری تحقیق    24
3-1 بازار بورس اوراق بهادار    24
3-2 تکنیکهای رایج تحلیل و پیش بینی قیمت سهام    25
3-3 تکنیکهای نوین تحلیل داده ها    27
3-3-1 داده کاوی    28
3-3-2 شبکه عصبی مصنوعی    35
3-3-3 الگوریتمهای تکاملی    41
3-3-3-1 الگوریتم ژنتیک    44
3-3-3-2 الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات    47
3-3-3-3 الگوریتم رقابت استعماری    51

 

 

فصل 4 : روش تحقیق    57
4-1 فرایند CRISP    57
4-1-1 تعریف مساله    57
4-1-2 تحلیل داده ها    57
4-1-3 آماده سازی داده ها    58
4-1-4 مدلسازی    58
4-1-5 ارزیابی    59
4-1-6 پیاده سازی    59

 

 


فصل 5 : اجرا    60
5-1 اجرای فرایند CRISP    60
5-1-1 مجموعه داده ها    60
5-1-2 کیفیت داده ها و کاهش داده ها    64
5-1-3 پیاده سازی شبکه عصبی مصنوعی برای سری های زمانی    66
5-1-3-1 معماری شبکه عصبی مصنوعی    66
5-1-3-2 تطبیق ورودی های زمانی به عنوان ورودی شبکه عصبی مصنوعی    68
5-1-4 پیاده سازی آموزش شبکه عصبی مصنوعی با الگوریتمهای تکاملی    69
5-1-4-1 الگوریتم ژنتیک    70
5-1-4-2 الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات    71
5-1-4-3 الگوریتم رقابت استعماری    73
5-1-4 به کارگیری شبکه عصبی مصنوعی آموزش دیده با الگوریتم های تکاملی    75

 

 


فصل 6 : تحلیل یافته ها، نتیجه گیری و پیشنهاد ها    79
6-1 نتیجه گیری و پاسخ به سئوالات تحقیق    79
6-2 تحقیقات پیشنهادی آینده    84

 

 


فهرست منابع    

 

 

 


پیوست ها    87
پیوست 1: کد شبکه عصبی سری زمانی با آموزش با الگوریتم پیش انتشار خطا    87
پیوست 2: کد شبکه عصبی مصنوعی با آموزش با الگوریتم ژنتیک    88
پیوست 3: کد شبکه عصبی مصنوعی با آموزش با الگوریتم ازدحام ذرات    91
پیوست 4: کد شبکه عصبی مصنوعی با آموزش با الگوریتم رقابت استعماری    93

 

 

 


فهرست جدول ها
جدول شماره  ‏2 1: مقایسه نتایج پیش بینی مدل بت-عصبی با سه مدل دیگر    13
جدول شماره  ‏2 2: مقایسه نتایج پیش گویی مدل ارائه شده با مدلهای دیگر    14
جدول شماره  ‏2 3: نسل  بندی روشهای تحقیق در پیش بینی قیمت سهم    16
جدول شماره  ‏3 1: شبه کد الگوریتم پیش انتشار خطا    30
جدول شماره  ‏3 2: شبه کد عمومی الگوریتم های تکاملی    32
جدول شماره  ‏3 3: شبه کد الگوریتم ژنتیک    34
جدول شماره ‏3 4  : شبه کد الگوریتم ازدحام ذرات    37
جدول شماره ‏3 5  : شبه کد الگوریتم رقابت استعماری    41
جدول شماره  ‏5 1: نماد سهم های انتخاب شده    46
جدول شماره  ‏5 2: اندازه کاهش یافته داده ها    51
جدول شماره  ‏5 3: ساختار پیاده سازی آموزش شبکه عصبی با الگوریتم ژنتیک    54
جدول شماره  ‏5 4: ساختار پیاده سازی آموزش شبکه عصبی با الگوریتم ازدحام ذرات    55
جدول شماره  ‏5 5: ساختار پیاده سازی آموزش شبکه عصبی با الگوریتم رقابت استعماری    56
جدول شماره  ‏5 6: نتایج mse شبکه عصبی آموزش دیده با الگوریتم ژنتیک    58
جدول شماره  ‏5 7: نتایج mse شبکه عصبی آموزش دیده با الگوریتم ازدحام ذرات    58
جدول شماره  ‏5 8: نتایج mse شبکه عصبی آموزش دیده با الگوریتم رقابت استعماری    59
جدول شماره  ‏5 9: نتایج mse شبکه عصبی آموزش دیده با الگوریتم پیش انتشار خطا    59
جدول شماره  ‏6 1: میانگین و انحراف معیار خطای اجراهای ANN و BP    61
جدول شماره  ‏6 2: نتایج خطای پیش بینی با ANN و PSO    63
جدول شماره  ‏6 3: نتایج خطای پیش بینی با ANN و ICA    63

 

 

 

 

 

فهرست شکل ها
شکل شماره  ‏3 1 : نمونه ای تحلیل قیمت سهم با ابزارهای رویکرد تحلیل تکنیکال    20
شکل شماره ‏3 2 : فرایند CRISP    23
شکل شماره ‏3 3 : ساختار یک نورون    27
شکل شماره ‏3 4 : نمونه ای از یک شبکه عصبی مصنوعی با یک لایه پنهان    28
شکل شماره ‏3 5 : نمونه نورون در شبکه عصبی مصنوعی پیشرو    29
شکل شماره ‏3 6 : فلوچارت عمومی الگوریتم های تکاملی    32
شکل شماره ‏3 7 : نمایش ترکیب تک نقطه ای    35
شکل شماره ‏3 8  : نمایش حرکت ذره در PSO    36
شکل شماره ‏3 9: نمایش نمونه ای تقسیم کلونی ها به امپریالیست ها    40
شکل شماره ‏3 10: حرکت خطی کلونی    41
شکل شماره  ‏3 11: حرکت زاویه ای کلونی    41
شکل شماره ‏5 1  : نمودار قیمت روزانه سهام نماد بکام    48
شکل شماره ‏5 2  : نمودار قیمت روزانه سهام نماد وپارس    48
شکل شماره ‏5 3  : نمودار قیمت روزانه سهام نماد وغدیر    49
شکل شماره ‏5 4  : نمودار قیمت روزانه سهام نماد خودرو    49
شکل شماره ‏5 5  : نمودار قیمت روزانه سهام نماد رانفور    50
شکل شماره ‏5 6  : شبکه عصبی مصنوعی با داده های سری زمانی    53
شکل شماره ‏6 1  : تابع احتمال تجمعی توزیع نرمال برازش شده خطا    61
شکل شماره ‏6 2  : تابع احتمال تجمعی توزیع نرمال برازش شده خطا ANN و EAs    62

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی


پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی

پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی

دانلود پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی

پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 812 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی

شامل 85 اسلاید درقالب پاورپوینت و قابل ویرایش

فهرست برخی از مطالب:

تعریف مشاوره و روان درمانگری با رویکرد اسلامی

عقلانیت: کنش هسته ای نظام روان شناختی

امادگی های مشاور،مراجع و شرایط درمان

اسیب شناسی روانی

اصول ارزیابی مراجع و مشاور

 

بخشی از متن فایل پاورپوینت:

تعریف مشاوره و روان درمانگری با رویکرد اسلامی

روان درمانگری و مشاوره فرایند تعامل رسمی و عقلانی بین دو طرف است ( که هر طرف را یک یا چند شخص تشکیل می دهد) و به منظور ایجاد یا حفظ تعادل و بهبودی اشفتگی و حل مشکل یکی از طرفین ( مراجع) درگیر، در برخی یا تمام زمینه هایی از ناتوانی یا نارساکنش وری، در ابعاد روانی – معنوی در وجوه مختلف ، اعم از کنش های شناختی ( اختلال تفکر) ، عاطفی ( رنج ها و ناراحتی های هیجانی و عاطفی) یا رفتاری ( بی کفایتی های رفتاری) و معنوی ( احساس بی معنایی، بی ارزشی و بی هدفی یا رکود و واپس روی معنوی) و یا زمینه سازی رشد و تعالی ( فراروی) معنوی در افراد، با درمانگر یا مشاوری که در زمینه پدیدایی، تحول ، بقا و تغییر شخصیت صاحب نظر بوده و روش های منطقی و شرعی متناسب با نظریه مورد قبول را برای درمان در اختیار دارد و دارای جواز قانونی و حرفه ای می باشد.

دانلود پاورپوینت اصول روان درمانگری و مشاوره با رویکرد اسلامی